رئال مادرید بدون سرخیو راموس، بیل و کوئنترائو به لیورپول سفر کرد

رئال مادرید بدون سرخیو راموس، بیل و کوئنترائو به لیورپول سفر کرد

 

سرخیو راموس

سرخیو راموس

 سرخیو راموس هنوز به خاطر مصدومیت در جریان دیدار با اتلتیک بیلبائو، کمی احساس ناراحتی می کند و به همین دلیل در مادرید ماند تا برای رسیدن به ال کلاسیکو مقابل بارسلونا آماده شود. بازیکن ولزی هم که به علت گرفتگی عضله گلوتئال غایب است.

اسامی کامل 20 بازیکن رئال مادرید:

کاسیاس، کیلور ناواس، پاچکو، واران، په په، مارسلو، کارواخال، آربلوا، ناچو، خدیرا، کروس، هامس، مودریچ، ایارامندی، مدران، مارکوس یورنته، کریستیانو رونالدو، بنزما، چیچاریتو هرناندز

[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 22:15 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کارلو: هر چه جو آنفیلد خصمانه تر باشد، انگیزه رونالدو بیشتر می شود

کارلو: هر چه جو آنفیلد خصمانه تر باشد، انگیزه رونالدو بیشتر می شود

 

کارلو آنجلوتی

کارلو آنجلوتی

 کارلو آنجلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به طور واضح از آنفیلد تمجید کرده اما هشدار داده است که یک فضای خصمانه برای کریستیانو رونالدو مشکلی نخواهد بود - بلکه کاملاً برعکس.

آنفیلد میزبان کریستیانو: "کریستیانو واقعاً همیشه باانگیزه است. اما اگر فضای خصمانه باشد، تنها باعث افزایش انگیزه او می شود. اما نه (می خندد)، او تنها به خاطر اینکه حریفمان لیورپول است و او در گذشته برای منچستر یونایتد بازی کرده، انگیزه اش بیشتر نخواهد شد."

یک هوادار لیورپول: "من از سال 1984 لیورپول را دنبال می کنم، وقتی که در آن زمان به همراه تیم رم در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل آنها بازی کردم و ما در پنالتی ها مغلوب شدیم. اینجا باشگاهی است که همیشه شما را به هیجان وا می دارد. "هرگز تنها قدم نخواهید زد" باور نکردنی است. هیچکس مثل هواداران لیورپول یک سرود را نمی خواند. فردا، قبل از بازی، من زودتر به زمین خواهم رفت چرا که می خواهم این سرود را از هواداران بشنوم. خیلی هیجان زده هستم، گاهی اوقات در اینترنت می گردم تا این آهنگ را پیدا کرده و گوش کنم و به دوستانم نیز توصیه می کنم. این چیزی واقعاً منحصر به فرد است. جدی."

فینال استانبول در سال 2005: "به یاد می آورم که در نیمه اول 3-0 پیروز شده بودیم و در پایان نیمه نخست 45,000 هوادار لیورپول آهنگ "هرگز تنها قدم نخواهی زد" را به مدت 10 دقیقه می سرودند. این واقعاً باور نکردنی بود. برای یک ایتالیایی، این شوکه کننده بود. در ایتالیا، اگر 3-0 عقب افتاده باشید، برای شما سرگرم کننده نخواهد بود، و سنگ پرتاب می کنید. این یکی از خاطراتی است که رد پایش در زندگی حرفه ای ام باقی خواهد ماند. فکر نمی کنم آ سرود نقشی اساسی در بازگشت لیورپول داشته باشد، اما کمک کرد."

دیدار مجدد: "من به فشار استانبول غلبه کردم، چرا که دو سال بعد در فینالی دیگر، لیورپول را شکست دادیم، بعد از آنچه که در سال 2005 رخ داد مطمئن بودم که این بار پیروز خواهیم شد، این سرنوشت بود."

رئال مادرید، رؤیایی که به حقیقت پیوست: "به یاد می آورم که در روز معارفه ام به عنوان سرمربی رئال مادرید تلاش می کردم تا خودم را از اشک ریختن کنترل کنم. می دانستم که اینجا بزرگترین باشگاه دنیا است، و از لحاظ حرفه ای افتخار بزرگی بود که مربی این تیم شوم."

ستایش از بیل: "گرث یکی از بهترین بازیکنانی است که هدایتش را به عهده داشته ام، او جزو 10 بازیکن برتر من می باشد. در اولین سال حضورش در رئال مادرید فصلی باور نکردنی پشت سر گذاشت. و برای یک بازیکن بریتانیایی آمدن به چنین محیطی آسان نیست، به خصوص که فشار زیادی از سوی قیمت بالای خود که باشگاه پرداخته بود، تحمل می کرد."

[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 22:13 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

آربلوا: بازگشت به لیورپول بعد از 5 سال، خاص خواهد بود

آربلوا: بازگشت به لیورپول بعد از 5 سال، خاص خواهد بود

 

آلوارو آربه لوآ

آلوارو آربه لوآ

 آلوارو آربه لوآ بازیکن رئال مادرید، در گفتگو با سایت یوفا عنوان کرد: "بازگشت به لیورپول بعد از پنج سال دوری برای من بسیار خاص خواهد بود. با تجربه بازی در آنفیلد می دانم که چه بازی محرکی خواهد بود - نه فقط برای من. من به هم تیمی هایم گفته ام که وارد زمین شده و حداکثر لذت را ببرند."

او ادامه داد: "بازی های چمپیونزلیگ و چنین دیدارهای بزرگی در آنفیلد فوق العاده خاص تر هستند. ما در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که تا پای مرگ خواهد جنگید و هرچه در توان دارند به کار خواهند گرفت - چرا که به پیروزی در این دیدار به اندازه ما نیاز دارند."

آربه لوآ با یادآوری خاطراتش از مرسی ساید، ادامه داد: "آنجا جایی بود که به عنوان انسان و بازیکن رشد کردم. من دو فصل شگفت انگیز را در آنجا سپری کردم و کاملاً با فرهنگی جدید هماهنگ شدم."

به همراه لیورپول بود که آربه لوآ اولین تجربه بازی در اروپا را به دست آورد و جالب است که آن دیدار مقابل بارسلونا بود: "آن اولین بازی من در ترکیب اصلی تیم بود و همچنین اولین تجربه حضور در چمپیونزلیگ نیز محسوب می شد - برای بازیکنی که از آکادمی جوانانان باشگاه رئال مادرید آمده بود، چه چیزی می توانست بالاتر از این باشد - که اولین بازی خود را در نیوکمپ انجام دهم و 2-1 پیروز شویم! آن یک شب جادویی بود، یک لحظه خاص و فوق العاده برای دفاع کردن از پیراهنی که در چمپیونزلیگ به تن کرده بودیم؛ و ما آن شب عملکردی عالی را به نمایش گذاشتیم."

حالا آربلو از وفاداری خود به رئال مادرید می گوید: "اینجا بزرگترین و مهمترین باشگاه دنیاست - هیچ باشگاهی بزرگتر از رئال مادرید نیست. اینجا باشگاهی است که بیشترین افتخارات را کسب کرده است و همه چیز گویا است."

[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 22:3 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کی‌روش بازی ۲۳ آبان را تأیید کرد

کی‌روش بازی ۲۳ آبان را تأیید کرد

 

کارلوس کی روش

کارلوس کی روش

 کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای هماهنگی اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال به آفریقای جنوبی سفر کرده، گفته است که بازی با تیم ملی آفریقای جنوبی هنوز قطعی نشده و بعد از پایان مرحله انتخابی جام ملت‌های قاره سیاه و تعیین وضعیت این تیم، تکلیف بازی تیم ملی مقابل بافانابافانا مشخص خواهد شد.

در همین حال سرمربی تیم ملی فوتبال، تصمیم برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی در تاریخ 23 آبان و پیش از مصاف با کره جنوبی را تأیید کرد. در همین حال فدراسیون فوتبال هم مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال عربستان و عمان انجام داده است و شاید یکی از این دو تیم حریف تدارکاتی تیم ملی برای این بازی تدارکاتی باشد.

[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 21:56 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

توجیه شبکه سه؛ ما آماده پخش بازی بودیم!

توجیه شبکه سه؛ ما آماده پخش بازی بودیم!

 

 دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا، همین حالا در حال برگزاری در ورزشگاه آزادی تهران است. برای اولین بار در این سال ها اما هیچکدام از شبکه های تلویزیونی مسابقه را روی آنتن نبرده اند. دلیل این اتفاق، عدم توافق فدراسیون فوتبال و صداوسیما بر سر مبلغ حق پخش بازی های لیگ برتر بوده است.

شبکه سوم سیما دقایقی قبل با یک زیرنویس، تلاش کرد تا از مخاطبانی که منتظر تماشای فوتبال بودند عذرخواهی کند. آن ها در این زیرنویس به این موضوع اشاره کردند که کاملا آماده پخش بازی بودند اما فدراسیون فوتبال مجوز لازم را صادر نکرده است. در این زیرنویس، اشاره ای به این موضوع نشد که چرا در هشت ماه گذشته، سازمان صداوسیما همواره از توافق برای پرداخت هزینه بازی های پرمخاطبی که روی آنتن می برد، سر باز زده است

[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 21:55 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پرسپولیس 0-1 سایپا اولین باخت درخشان با پرسپولیس

پرسپولیس 0-1 سایپا؛ اولین باخت درخشان با پرسپولیس

 

بازی پرسپولیس و سایپا

بازی پرسپولیس و سایپا

 دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر ابران از ساعت 16 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی و بدون حضور دوربین‌ها و پخش زنده تلویزیونی برگزار شد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید.

در دقیقه 32 مسابقه ضربه کاشته مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه 40 هم سیدمهدی سیدصالحی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت که کمک داور این صحنه را آفساید تشخیص داد.

در دقیقه 51 پیام صادقیان به جای احمد نورالهی آمد. مهدی طارمی هم بیرون آمد و شهاب زاهدی جای او را در ترکیب پرسپولیس گرفت.

در دقیقه 61 میلاد میداودی بازیکن تعویضی سایپا که به جای نثاری به میدان آمد با یک شوت از راه دور دروازه پرسپولیس را باز کرد و گل اول بازی را به ثمر رساند.بعد از این گل نیسلون هم مصدوم شد.

در دقیقه 78 مهدی ترابی به جای سیدمهدی سید صالحی به میدان آمد.

پرسپولیس بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت و حملات خطرناکی را روی دروازه ایجاد نکرد و سایپا برتری نسبی داشت.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به مجید ایوبی و ابراهیم صادقی از سایپا و محمد خانزاده و شهاب زاهدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این باخت 15 امتیازی باقی ماند و سایپا هم با 22 در رده نهم و سایپا 19  امتیازی شد و به طور موقت به رده چهارم

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون،  اومانیا، میثم حسینی، محمد خانزاده، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، احمد نورالهی( از دقیقه 51 پیام صادقیان)، محمد عباس‌زاده( از دقیقه 88 افشین اسماعیل‌زاده)، امید عالیشاه،  مهرداد کفشگری، مهدی طارمی( از دقیقه 51 شهاب زاهدی)

سرمربی: حمید درخشان


ترکیب سایپا:

محمد رضا اخباری، مجید ایوبی، وحید محمد‌ازده، ابراهیم شکوری، حکیم نثاری( از دقیقه 59 میلاد میداودی)، بابک حاتمی، ابارهیم صادقی، حامد شیری، محمد نزهتی، کاوه رضایی( از دقیقه 92 علیرضا علیزاده) و سیدمهدی سیدصالحی( از دقیقه 78 مهدی ترابی)

سرمربی: مجید جلالی

[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 21:53 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

واکنش جهانبخش نسبت به صحبت‌های فرهاد مجیدی

واکنش جهانبخش نسبت به صحبت‌های فرهاد مجیدی

 

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

 شب گذشته فرهاد مجیدی در برنامه نود گفت که علیرضا جهانبخش را نمی‌شناسد که البته پس از این صحبت عذرخواهی کرد.

در این باره علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی نسبت به صحبت‌های فرهاد مجیدی واکنش جالبی نشان داد.

 
متن صحبت‌های جهانبخش در صفحه فیس بوک به شرح زیر است.

 

سلام و عرض ادب خدمت همه ی مردم عزیز ایران

راجع به موضوع دیشب و اتفاقاتی که در برنامه نود رخ داد باید بگم من احترام خاصی برای همه بزرگترهای فوتبال ایران قائل هستم و آقای مجیدی هم از فوتبالیستهای خوب و محبوب کشورمون هستند و شاید عدم حضور ذهن و یا واقعأ کم بازی کردن من در ایران باعث اون اتفاق شد...

از همینجا باید بگم که این تنها پیج من در فیسبوک هست و همه ی بی احترامی ها در پیجهای دیگه تقلبی میباشد.

با احترام

دوستدار شما
[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 21:51 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کی‌روش: روزی می‌رسد که مردم به شرط دریافت ۱۵۰ یورو در ورزشگاه حاضر می‌شوند

کی‌روش: روزی می‌رسد که مردم به شرط دریافت ۱۵۰ یورو در ورزشگاه حاضر می‌شوند

 

کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش

 کارلوس کی‌روش که در حال حاضر به همراه تیم ملی فوتبال ایران کشورمان در شهر لیسبون به سر می‌برد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TVI» پرتغال گفت: زمانی که من وارد فوتبال شدم 60 هزار هوادار برای تماشای هر بازی در ورزشگاه‌ حاضر می‌شد اما امروز دیگر آنها را حساب نمی‌کنند. در واقع آنها، زیادی هستند همانند ما.

وی ادامه داد: امروزه روی آن سه میلیون نفری که در خانه بازی‌ها را از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند، حساب باز می‌کنند. حقیقت این است تا زمانی که مسابقات فوتبال از تلویزیون پخش می‌شود دیگر کسی وقتش را برای حضور در ورزشگاه‌ها هدر نخواهد داد و روزی می‌آید که مردم در صورتی در ورزشگاه‌ها برای تفریح و سرگرمی حاضر شوند که 100 یا 150 یورو به آنها داده شود.

کی‌روش عنوان کرد: من فکر می‌کنم برای مثال جهانیان نمی‌توانند خود را راضی کنند که 200 یورو برای خرید بلیت مسابقه‌ای بدهند که در عین حال از طریق شبکه‌های تلویزیونی به 30 میلیون تا 50 میلیون نفر دیگر فروخته می‌شود. درست همانند فیلم‌های بن‌هور و 10 فرمان که پا را فراتر گذاشته‌‌اند، آیا هنوز هم بابت خرید آنها هزینه‌هایی پرداخت می‌شود... خیر.

سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: این تمام چیزی است که می‌توان گفت، فوتبال خیلی چیزها از جمله ما مربیان را تغییر داده است. باید خودمان را با این تغییرات وفق دهیم ولی در نهایت می‌میریم. اگر نتوانیم هماهنگی اتفاقاتی که در داخل و خارج از زمین رخ می‌دهد را درک کنیم پس کسی که باید این فوتبال را ترک کند ما هستیم.

[ شنبه 19 مهر 1393برچسب:, ] [ 19:9 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کرار:می‌خواهم همسر و بچه‌ام را ببینم اما اجازه خروج ندارم

کرار:می‌خواهم همسر و بچه‌ام را ببینم اما اجازه خروج ندارم

 

کرار جاسم

کرار جاسم

 جاسم کرار در خصوص اینکه آیا مشکل ممنوع الخروج بودن وی حل شده یا خیر گفت: تا الان که این موضوع حل نشده ولی شاید امروز این اتفاق بیفتد.

وی افزود:مسئولان باشگاه یک هفته است که گفته اند مشکل کرار را حل می‌کنیم.من نمی خواستم حرفی بزنم ولی وقتی فهمیدم برای من در حال حاشیه درست کردن هستند از حقم دفاع می‌کنم.چرا به خاطر مالیات با آبو و حیثیت انسان‌ها بازی می‌کنند؟

کرار تاکید کرد:از زمانی که من بازیکن استقلال بودم و به شاهین بوشهر رفتم مساله مالیات من درست نشده و حالا مسئولان اداره مالیات اجازه خروج از کشور را به من نمی‌دهند.این مالیات مربوط به سال ۹۰-۹۱ است.در این مدت که به ایران آمدم مبلغ ۱۱۶ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کردم ولی فهمیدم به همین مقدار هم باید بابت زمان حضور اولیه‌ام در استقلال پرداخت کنم که در حال حاضر این مبلغ را ندارم.

هافبک عراقی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد:من در هفته گذشته دوبار بلیط گرفته‌ام که از ایران بروم ولی نشد. می‌خواهم به عراق بروم و همسر و بچه‌‌ام را ببینم ولی هنوز نتوانسته‌ام مجوز خروج از کشورم را بگیرم.

وی در پایان گفت:من نمی‌خواستم صحبت کنم ولی وقتی با اعتبار و آبرویم بازی شده مجبورم حرف بزنم و حق خودم را بگیرم. باز هم تاکید می‌کنم مساله ممنوع الخروج بودن من به اداره مالیات ربط دارد و چیز دیگری نیست.

[ شنبه 19 مهر 1393برچسب:, ] [ 19:3 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سیاسی: از خداحافظی علی کریمی در بازی دوستانه با رئال استقبال می‌کنیم

سیاسی: از خداحافظی علی کریمی در بازی دوستانه با رئال استقبال می‌کنیم

 

حمیدرضا سیاسی

حمیدرضا سیاسی

 حمیدرضا سیاسی  در شرایطی نشست خبری را آغاز کرد که این نشست با 30 دقیقه تاخیر شروع شد و نکته جالب اینجا بود که رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با لوگوی باشگاه رئال مادرید که بر روی کتش نصب شده بود به نشست آمد.

سیاسی در ابتدا با تاکید بر اینکه خبرنگاران در مدت 45 دقیقه می‌توانند هر سوالی که داشتند، بپرسند در خصوص مذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه رئال مادرید گفت: مبلغ توافق‌نامه 2 میلیون یورو نبود بلکه پیشنهاد رئال مادرید در ابتدا 6 میلیون یورو بود که ما تلاش کردیم تا 50 درصد این مبلغ را تخفیف بگیریم. حتی در تلاش هستیم تا تخفیف بیشتری بگیریم اما رقم نهایی و مسئله عقد قرارداد به سفر بعدی ما که احتمالا 2،3 هفته آینده موکول شد تا ما مجددا به اسپانیا سفر کنیم و توافق‌نامه نهایی را امضا کنیم و الان همه چیز فعلا در حد مذاکره است و چیزی روی کاغذ نیامده است.

وی در واکنش به این مساله که چرا او و همکارانش در این سفر با عوامل موساد در ارتباط بودند، خاطرنشان کرد: ابتدا باید بگویم که مکاتبات خود را مستقیم با سران باشگاه رئال انجام دادیم و در سفری که به اسپانیا داشتیم نیز تنها با مقامات آنها صحبت کردیم. در مورد آقای جهانشاهی باید عرض کنم هیچ وقت با او مذاکره نکردیم و تنها در دفتر پرس با وی آشنا شدیم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با بیان اینکه جهانشاهی در دفتر پرس حضور داشت، تصریح کرد: این شخص از منافع ما حمایت کرد اما اینکه چه سوابقی داشت از آن اطلاع نداشتم و اکنون نیز از سوابق وی اطلاعی ندارم. به مدت 20 تا 30 دقیقه در دفتر پرس با این شخص آشنا شدیم و 10 تا 15 دقیقه در فرودگاه با وی حرف زدیم.

سیاسی با بیان اینکه جهانشاهی رابط بین ما و باشگاه رئال نبود، خاطرنشان کرد: این شخص هیچ اطلاعاتی از فوتبال نداشت و برای این منظور (مذاکره پرسپولیس و رئال مادرید) به دفتر پرس نیامده بود.

وی در مورد اینکه پیش از این خبرهایی مبنی بر حضور واسطه‌گران برای مذاکره بین سران 2 باشگاه شنیده می‌شد، گفت: در اوایل حضورم در هیئت مدیره به همکارانم گفته بودم که اگر باشگاه رئال مادرید مستقیم بخواهد مکاتبه کند این مساله را می‌پذیریم و همان طور که دیدید بدون واسطه با آنها مذاکره کردیم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عنصر ضد انقلاب با چه عنوانی در آن جلسه حضور داشته، عنوان کرد: وقتی به باشگاه رئال مادرید رفتیم، فهمیدیم که این فرد از دوستان نزدیک و صمیمی پرس است که حتی همدیگر را با نام کوچک صدا می‌زنند. زمانی که ما وارد دفتر رئیس باشگاه رئال مادرید شدیم، جهانشاهی در آن دفتر حضور داشت و ما اصلا نمی‌دانستیم که این طور است.

سیاسی ادامه داد: وقتی جهانشاهی با من با زبان فارسی سلام و علیک کرد تازه متوجه شدیم که او ایرانی است. هنگامی که متوجه روابط صمیمی او با باشگاه رئال مادرید شدیم، گفتیم به مناسبت ایرانی بودن به ما کمک کند تا مسائل به آن نحوی که می‌خواهیم در جلسه پیش برود. این فرد هم در مسائل مالی به ما کمک کرد و رقم قرارداد را تا آنجایی که مدنظر ما بود، پایین آورد.

وی درباره نوع مذاکره باشگاه پرسپولیس با باشگاه رئال مادرید گفت: ما در چند محور با یکدیگر مذاکره کردیم که مهم‌ترین آن برگزاری بازی دوستانه بود و قرار شد در حوالی ماه جولای میلادی که مرداد یا شهریور سال آینده ما می‌شود در صورت توافق، تیم فوتبال رئال مادرید با تمام ستاره‌های خود به تهران بیاید. از آنها خواستیم که با همه ستاره‌های خود در این دیدار حضور داشته باشند و حتی به آنها اعلام کردیم که حتی اگر بازیکنی از ستاره‌های آنها مصدوم شد وی را با خود در این دیدار همراه داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به دیگر متمم‌های این قرارداد، خاطرنشان کرد: بحث دیگر ما تبادل بین آکادمی 2 باشگاه، رد و بدل کردن مربیان، آموزش سطوح پایه و در آخر استعدادیابی بود که آنها به کشور ما سفر کنند و اگر تشخیص دهند که بازیکنی آینده خوبی خواهد داشت، وی را ترانسفر کنند.

سیاسی افزود: مورد دیگری که در مذاکرات 2 طرف محور اساسی صحبت‌ها قرار گرفت، استفاده از علم صنعت فوتبال و مارکتینگ بود. آنها پیشرفت زیادی در این زمینه داشتند و حتی باید گفت که در مساله فوتبال از آب هم کره می‌گیرند ولی در فوتبال ما در ابتدایی‌ترین مساله گیر کرده‌ایم. قرار شد که در مذاکرات چند هفته آینده‌مان به این مسائل ادامه دهیم و تصمیم بر این شد که درباره خیلی از موارد دیگر و همچنین بحث مسائل اقتصادی از آنها کمک بگیریم.

وی در خصوص اعتراض بسیج دانشجویی کشور به برگزاری این دیدار به دلیل حضور جهانشاهی عنوان کرد: موضع من این است که باید شفاف‌سازی کنم و هر کجا که باشد به آن پاسخ دهم. اینکه افراد نزدیک به نظام حساسیت دارند موضوع قابل اعتنایی است اما تنها من می‌توانم در مقام پاسخگویی شفاف‌سازی کنم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد اعتراض نمایندگان مجلس به برگزاری این دیدار خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری این دیدار خیلی جدی هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری این دیدار فصل جدیدی را در فوتبال ما ایجاد می‌کند.

سیاسی درباره توضیح هزینه‌های برگزاری این مسابقه گفت: جالب است بدانید که هزینه‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند که یکی از آنها میزان مبلغی است که بین ما و باشگاه رئال باید توافق شود و دومی مراسم برگزاری این دیدار است. آنها یک‌سری درآمدهایی دارند که سطح کلان باشگاه خود را و همچنین درآمد آنها را پوشش می‌دهد. ما نیز درآمد برای باشگاه خود را مدنظر قرار داده و اعتقاد داریم که روابط بین این 2 باشگاه به سطح فوتبال‌مان نیز کمک خواهد کرد.

وی درباره اینکه شورای امنیت ملی اعلام کرده که این دیدار باید لغو شود، گفت: اگر شورای امنیت ملی و یا هر نهادی دستور لغو این دیدار را دهند ما تابع قانون هستیم و اگر مقامات کشور صلاح بدانند این بازی لغو خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به بدهی 100 میلیاردی باشگاه پرسپولیس برگزاری بازی‌های دوستانه این‌چنینی چه سودی می‌تواند داشته باشد، اظهار داشت: بدهی‌ها یک مساله است و برگزاری دیدارهای دوستانه و نمایشی مساله دیگر. این‌گونه بازی‌ها می‌تواند باعث دوستی شود و تا الان پرسپولیس هیچ بازی در سطح رئال مادرید انجام نداده است.

وی در واکنش به تذکر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه پرسپولیس پیش از این با بایرن‌مونیخ در تهران و در حضور تمام ستارگانش بازی دوستانه برگزار کرده است، فقط سکوت کرد.

سیاسی درباره اینکه اگر قرار باشد مذاکرات با باشگاه رئال مادرید ادامه‌دار باشد و امیرحسین جهانشاهی هم همچنان در متن قضیه حضور داشته باشد، شرایط به چگونه خواهد بود، خاطرنشان کرد: جهانشاهی و رئال مادرید هیچ ربطی به هم ندارند. اگر من دوباره به باشگاه رئال مادرید بروم و جهانشاهی آنجا باشد در خصوص هیچ مسئله‌ای که به پرسپولیس ربط داشته باشد با او صحبت نمی‌کنم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به اینکه یکی از نماینده‌های مجلس تاکید کرده که بازی رئال و پرسپولیس باید لغو شود، گفت: اعضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نظرات‌شان را به شورای امنیت ملی و آنهایی که به این نهادها ارتباط دارند، مطرح کنند که اگر تشخیص داده شود که این بازی نباید انجام شود ما هم تابع قانون خواهیم بود.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد بازی دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید برای خداحافظی علی کریمی برگزار شود، عنوان کرد: اگر کریمی بخواهد در این بازی به میدان برود برای ما افتخار بزرگی خواهد بود. حتی اگر لازم باشد هماهنگی‌هایی را برای انجام چنین مراسمی در نظر می‌گیریم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس 5 میلیارد تومان هزینه کرده، گفت: چنین چیزی صحت ندارد اما بعد از اینکه عضو هیئت مدیره شدم مبالغی را در باشگاه هزینه کردم که البته 5 میلیارد تومان نبوده است.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شنیده می‌شود اسپانسر تا امروز 13 میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس هزینه کرده اما فقط 8 میلیارد تومان از این پول به حساب باشگاه آمده و تکلیف 5 میلیارد دیگرش معلوم نیست، اظهار داشت: در حساب‌های حسابرسی شده در باشگاه مشخص است که اسپانسر 9 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرده و 100 میلیون تومان دیگر هم به مناسبت صورت‌حساب‌ها به باشگاه منظور شده است. تمام مبالغ کاملا روشن و مشخص است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه او رئیس هیئت مدیره است اما بیشتر کارهای اجرایی انجام می‌دهد و این یعنی آیا می‌خواهد مدیرعامل شود یا نه، گفت: تا زمانی که مدیرعامل قطعی انتخاب نشود، سرپرست و اعضای هیئت مدیره هماهنگی تنگاتنگی با هم دارند اما پس از انتخاب مدیرعامل قطعی این همکاری کم رنگ‌تر می‌شود. باید تاکید کنم که سرپرست باشگاه پرسپولیس در برهه‌ای از زمان نیازمند حمایت است و حضور ما هم صرفا حمایتی است.

سیاسی در مورد اینکه آیا از علی دایی برای اعزام پیشکسوتان دعوت خواهد شد یا نه، عنوان کرد: دایی اسطوره ورزش ما است و اگر این کار را انجام دهد افتخار بزرگی به پرسپولیس داده است. قطعا با افتخار از وی دعوت به عمل می‌آوریم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد مذاکراتش با پرس خاطرنشان کرد: فعالیت بین ما و آقای پرس در حد 2 باشگاه پرسپولیس و رئال بود و باید بگویم ما در سطح ایشان نیستیم.

وی در خصوص اینکه محمد رویانیان نیز با آوردن ستارگان پرسپولیس به تهران وعده حل مشکلات مالی پرسپولیس را داده بود اما این اتفاق نیفتاد و اکنون چطور وی وعده می‌دهد حضور رئال مادید در تهران به سود پرسپولیس و فوتبال ایران خواهد بود، گفت: انشاءالله این دوره به سود فوتبال ما خواهد بود چون کاملا برگزاری این دیدار برنامه‌ریزی شده است و برای فوتبال ما سود خواهد داشت. ما فکر همه زمینه‌ها را کرده‌ایم و قطع به یقین بدانید که این دیدار در ارتقای سطح باشگاه تاثیرگذار خواهد بود. این مساله را در نظر بگیرید که برگزاری یک بازی بین پیشکسوتان 2 باشگاه با برگزاری بازی بین بازیکنانی که اکنون بازی می‌کنند تفاوت دارد، ضمن اینکه این خبر را نیز باید بدهم که 2 تیم پرسپولیس و رئال مادرید پیش از بازی تمرین مشترکی نیز با هم انجام خواهند داد.

سیاسی در مورد حق پخش تلویزیونی این دیدار تصریح کرد: اگر آنها به کشور ما بیایند تابع ایران خواهند بود و باید در مورد حق پخش باید با مسئولان ما صحبت کنند. آنها حق ندارند بازی را به غیر از کشور اسپانیا برای جای دیگری پخش کنند با این وجود آنها پیش از این حق پخش کشور خود را خریداری کرده‌اند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس  ادامه داد: این دیدار اواسط مرداد ماه احتمالا برگزار می‌شود و توافقات انجام شده کمتر از 3 میلیون یورو است.

وی در گفت‌وگوی دیگر با دوربین‌های تلویزیونی در خصوص حضور جهانشاهی در این مذاکره گفت: اسم جهانشاهی برای من اصلا آشنا نبود و در اسپانیا نتوانستم تشخیص بدهم که او چه کسی است. جهانشاهی به من گفت که از فوتبال چیزی نمی‌دانم و از آن هیچ اطلاعی ندارم. وقتی از او سوال می‌پرسیدم در مورد فوتبال چه چیزی می‌دانی، او هیچ اطلاعی نداشت. ما به واسطه رابطه نزدیکی که با پرس داشت تلاش می‌کردیم برای تعدیل قیمت که تا حدودی نیز این کار را انجام داده بود از وی استفاده کنیم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسه با پرس از حضور این شخص مطلع نشد، گفت: من در این جلسه نتوانستم وی را بشناسم. این را بگویم که لفظ جاسوس اسرائیل را در شأن او ندیدم و شاید عنصر ضدانقلاب به او بخورد اما در آنجا واقعا این شخص را نشناختم. من نه با موساد در ارتباط هستم و نه با عوامل آن که بخواهم کاری داشته باشم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس همچنین در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در جلسه هدایایی بین 2 باشگاه رد و بدل شد و مثلا باشگاه رئال مادرید به ما پیراهن شماره 10 تیمش را که نامش را نمی‌دانم، خودکار و ... داد و ما هم صنایع دستی که با خودمان بردیم را به آنها دادیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا عکس‌ انداختن مدیران باشگاه پرسپولیس با بازیکنی مثل کوئنترائو صورت خوشی دارد، اظهار داشت: ما در حال بازدید از امکانات باشگاه بودیم که یکی از عوامل رئال مادرید این بازیکن را صدا کرد تا با ما عکس بیندازد. من نه این بازیکن را می‌شناسم و نه اگر دوباره هم او را ببینم به جا می‌آورم. خودم هم چند بازیکن مطرح رئال مانند رونالدو و بنزما را می‌شناسم و در جلسات هم تاکید کردم که رئال مادرید با تمام ستارگانش به تهران بیاید. حتی گفتم اگر این بازیکنان هم مصدوم بودند به تهران بیایند که طرف ما گفت با بازیکنان بیمارستانی چه کنیم که من هم گفتم دیگر آن شرایط فرق می‌کند.

سیاسی در خصوص اینکه رئال مادرید در صورت حضور در ایران چند روز در کشورمان خواهد بود، گفت: قرار است رئالی‌ها یک روز پیش از بازی به تهران بیایند، تمرین سبکی انجام دهند و صبح مسابقه هم تمرین کنند. آنها پس از انجام بازی بلافاصله ایران را ترک می‌کنند.

نکته جالب اینجا بود که سیاسی پس از پایان صحبت‌هایش از خبرنگاران پرسید که بازیکن شماره 10 رئال مادرید چه کسی است.

[ شنبه 19 مهر 1393برچسب:, ] [ 19:0 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

برنامه سفر رئال مادرید به ایران مشخص شد

برنامه سفر رئال مادرید به ایران مشخص شد

بازیکنان رئال مادرید

بازیکنان رئال مادرید

حمیدرضا سیاسی در جمع خبرنگاران در مورد زمان سفر رئال مادرید به ایران و بازی دوستانه با پرسپولیس گفت: این مسابقه اواخر مرداد یا اوایل شهریور سال آینده برگزار می‌شود. قرار است رئال مادرید یک روز قبل از بازی به تهران سفر کند و یک تمرین سبک انجام بدهد و رئال مادرید پس از پایان مسابقه بلافاصله ایران را ترک می‌کند.

به گزارش فارس، مدیران پرسپولیس برای برگزاری این بازی دوستانه سفری به اسپانیا داشتند و ظاهرا توافقاتی برای انجام این بازی دوستانه صورت گرفته است.

[ شنبه 19 مهر 1393برچسب:, ] [ 18:57 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

دعوت از کاکا بعد از ۱۸ ماه دوری از تیم ملی برزیل ئو

دعوت از کاکا بعد از ۱۸ ماه دوری از تیم ملی برزیل

 

کاکا

کاکا

 کاکا روز گذشته از سوی کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل برای دو دیدار دوستانه مقابل آرژانتین (شنبه 19 مهر ) و ژاپن (سه‌شنبه 22 مهر) دعوت شد.

آخرین مرتبه که بازیکن 32 ساله به تیم ملی کشورش دعوت شد، 25 مارس سال 2013 در بازی منجر به تساوی یک بر یک مقابل روسیه بود.

کاکا که تاکنون 87 بازی ملی در کارنامه دارد، بازیکن تحت قرارداد با باشگاه اورلاندو سیتی آمریکا است که به صورت یار قرضی در اختیار اف.ث.سائوپولو قرار گرفته است.

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:28 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اسکار تابارز تا جام جهانی ۲۰۱۸ در تیم اروگوئه ابقا شد

اسکار تابارز تا جام جهانی ۲۰۱۸ در تیم اروگوئه ابقا شد

 

اسکار تابارز

اسکار تابارز

 فدراسیون فوتبال این کشور روز گذشته اعلام کرد بعد از یکسری مذاکرات موفق به تمدید قرارداد اسکار تابارز مربی 67 ساله به مدت 4 سال دیگر شده است.

وی از سال 2006 مسئولیت «سلسته» (تیم ملی اروگوئه) را در اختیار دارد.

در جام جهانی 2010 وی در دیدار رده‌بندی باخت 3 بر 2 از آلمان را تجربه کرد. در جام جهانی 2014 نیز در مرحله یک‌هشتم نهایی با باخت 2 بر صفر از کلمبیا حذف شد.

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:27 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

دوئل تخم مرغی پاتو و کاکا! + عکس

دوئل تخم مرغی پاتو و کاکا! + عکس

پاتو و کاکا

پاتو و کاکا

 در روزی که کاکا خبر بازگشت خود به تیم ملی برزیل را فهمید، پاتو یک تخم مرغ را روی سر او له کرد! البته کاکا نیز بیکار ننشست و انتقام گیری کرد.

کاکا پس از ۱۸ ماه با دعوت دونگا به تیم ملی برزیل بازگشت.

کاکا و پاتو

کاکا و پاتو

کاکا و پاتو

کاکا و پاتو

کاکا و پاتو

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:25 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

ویدال: رم تیم باکیفیت‌تری نسبت به یوونتوس است

ویدال: رم تیم باکیفیت‌تری نسبت به یوونتوس است

 

آرتورو ویدال

آرتورو ویدال

 تیم‌های یوونتوس و رم در حالی فردا شب (یک‌شنبه) در حساس‌ترین دیدار از هفته ششم سری آ ایتالیا به مصاف هم می‌روند که رقابت تنگانگی را از همین ابتدای فصل جاری در صدر جدول با یکدیگر دارند.

آرتورو ویدال در گفت‌و‌گو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت: رم تیم باکیفیتی است و بازیکنان سرعتی دارد. شاید یوونتوس به نسبت کیفیت کمتری داشته باشد ولی ما یک تیم هستیم. ما با به هم فشردگی و رد و بدل کردن توپ بین یکدیگر حریف را تحت‌تأثیر خودمان قرار می‌دهیم و زمانی هم که تحت‌ فشار هستیم، می‌دانیم چه کنیم.

وی افزود: یووه به نسبت تیم‌های دیگر بیشتر تحت‌ فشار است چون در 3 سال اخیر اسکودتو را فتح کرده است. ما همواره با جان و دل‌مان بازی می‌کنیم که این طور بازی کردن را دوست دارم چون تحت‌ فشار بودن باعث به وجود آمدن انگیزه می‌شود.

هافبک 27 ساله بانوی پیر همچنین در خصوص شایعاتی که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 مبنی بر جدایی‌اش از یوونتوس مطرح بود، گفت: تنها می‌توانم بگویم که از بودن در تورین خوشحالم و همسر و پسرم هم عاشق اینجا هستند. خوشحالی خانواده‌ام هم از پول یا هر چیز دیگری برایم مهمتر است. در یوونتوس خوشحالم چون خانه‌ام است. ترک خانه هم همیشه کار دشواری است، این‌طور نیست؟

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:15 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

خبر خوش برای یووه، بازگشت پیرلو

خبر خوش برای یووه، بازگشت پیرلو

 

آندره آ پیرلو

آندره آ پیرلو

 از اردوی تیم یوونتوس پیش از دیدار حساس و جدال صدر جدولی با رم، خبرهای خوبی برای هواداران به گوش میرسد، کاسرس، پیرلو و موراتا هر سه شرایط بازی را پیدا کرده اند.

پیرلو برای اولین بار است که در لیست ۲۳ نفره تیمش بعد از شش هفته قرار میگیرد، او تا به اینجای فصل هنوز برای یوونتوس بازی نکرده است، کاسرس و موراتا نیز که در بازی با اتلتیکو دچار مصدومیت های جزئی شده بودند، مشکلی ندارند و به بازی با رم می رسند.

با این حال بارزاگلی همچنان از شرایط بازی به دور است، لیست تیم یوونتوس برای جدال با رم :

بوفون، کیلینی، کاسرس، اوگبونیا، پوگبا، په په، مارکیسیو، موراتا، توز، کومان، جووینکو، یورنته، بونوچی، پادوئین، پیرلو، آساموا، ویدال، لیشاشتاینر، استوراری، اورا، رابینیو، پریرا، ماتیلو

 

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:14 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

هازارد: می‌خواهم بازیکنی مثل دروگبا شوم

هازارد: می‌خواهم بازیکنی مثل دروگبا شوم

 

ادن هازارد

ادن هازارد

  «ادن هازارد» در گفت‌وگویی اظهار داشت: شیفته بازی دیدیه دروگبا هستم. می‌خواهم بازیکنی مثل او شوم. دلم می‌خواهد همان کاری که او در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ انجام داد، من هم انجام دهم. اگر او می‌تواند گل بزند، چرا من نتوانم؟

این ستاره جوان بلژیکی افزود: می‌خواهیم امسال برنده لیگ برتر شویم. فصل قبل در برخی از مسابقات، روحیه برد نداشتیم. از این رو باختیم یا مساوی کردیم اما امسال وضعیت‌مان فرق کرده است. از فصل قبل تجربه زیادی کسب کرده‌ایم. همینطور با بازیکنان بزرگ زیادی مثل دیگو کاستا، فلیپه لوئیس و سسک فابرگاس قرارداد امضا کردیم. این ستاره‌‌ها می‌توانند به ما در مسیر آنچه هدف‌مان است،‌ بسیار کمک کنند.

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:14 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

انريکه: براي من قهرماني پايان فصل مهم است

انريکه: براي من قهرماني پايان فصل مهم است

 

لویس انریکه

لویس انریکه

 بارسلونا ساعتی پیش با برتری 2-0 در زمین رایو وایکانو، صدرنشینی خود را تداوم بخشید و با 19 امتیاز و بدون گل خورده بالاتر از سایر تیم ها در لالیگا یکه تازی می کند. لوئیس انریکه در نشست خبری پس از این بازی گفت:

 
بازی با رایووایکانو

بازی دشواری بود. می دانستیم مقابل حریفی قرار می گیریم که دوست ندارد توپ را از دست بدهد. در تمام طول بازی ما را تحت فشار قرار دادند اما توانستیم دو گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم.این پیروزی به تیممان قدرت بیشتری در ادامه راه خواهد داد.

رکورد کلودیو براوو

بیش از هر افتخار شخصی که به بازیکنانم می رسد، از پیروزی تیمم خوشحالم. البته برای براوو بخاطر این رکوردی که ثبت کرد نیز بسیار خوشحالم. از عملکرد کلی او تا بدینجا بسیار راضی هستم نه فقط بخاطر رکوردی که بجای گذاشت.

اهمیت حضور براوو در دروازه

نه فقط براوو که تراشتیگن و ماسیپ هم دروازه بانان خوبی هستند. قدرت بازی با پای آنها نیز در سطح بالایی قرار دارد. امروز در مقابل رایو توانستیم فشار بازی را کنترل کنیم و در دقایقی که به هنرنمایی براوو نیاز داشتیم او به وظیفه اش عمل کرد.

متیو

از او همان چیزی را می خواهم که از سایر بازیکنانم توقع دارم. امروز پست بازی او تغییر کرده بود. او یک بازیکن چند پسته است و از این ویژگی او استفاده لازم را می برم.از بازیکنانم توقع دارم در هر پستی که به میدان می روند، بهترین نمایششان را ارئه کنند

صدرنشینی

برای من قهرمانی در پایان فصل مهم است. در حال حاضر چیزی را بدست نیاورده ایم

مسی و نیمار

روند گلزنیشان ادامه پیدا کرد. ارتباط بسیار خوبی بینشان وجود دارد و هرچقدر این ارتباط بیشتر باشد به نفع بارسلونا خواهد بود. از بازدهی این دو بازیکن بسیار خوشحالم.

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:8 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

احتمال رکورد شکني لئو مسي در برنابئو

احتمال رکورد شکني لئو مسي در برنابئو

 

لیونل مسی

لیونل مسی

 بارسلونا ساعتی پیش موفق شد تا در زمین رایو وایکانو با دو گل مسی و نیمار به برتری دست یابد.مسی با این گل موفق شد تا گل 249 خود در لالیگا را برای بارسلونا به ثمر برساند و حالا تنها دو گل با شکستن رکورد گلزنی زارای افسانه ای فاصله دارد.



زارا برای اتلتیک بیلبائو در 277 دیدار 251 گل زده بود و حالا مسی پس از انجام 284 بازی برای بارسا، 249 گله شده است.



بازی بعدی بارسا در مقابل ایبار است. چنانچه مسی نتواند در مقابل ایبار هت تریک کند، همه چیز به بازی ال کلاسیکوی روز 25 اکتبر مقابل رئال در برنابئو کشیده خواهد شد. این امکان وجود دارد که مسی با گلزنی در برنابئو بتواند از رکورد زارا پیشی بگیرد. پس از این دو، هوگو سانچز،رائول و دی استفانو قرار دارند.

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:7 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

درخشان: چرا پولادی که تمرین نمی‌کند به تیم ملی دعوت می‌شود؟

درخشان: چرا پولادی که تمرین نمی‌کند به تیم ملی دعوت می‌شود؟

 

حمید درخشان

حمید درخشان

  حمید درخشان در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان و همچنین خط خوردن بازیکنان این تیم از لیست تیم ملی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

* درباره بازی با سپاهان و باخت مقابل این تیم صحبت کنید.

به نظر من بازی خوبی بود و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و زحمات زیادی کشیدند؛ اما وقتی تیمی مقابل تیم بزرگ و پرمهره‌ای مثل سپاهان بازی می‌کند طبیعی است که باید ابزار و نفراتش هم با آن تیم برابری کند. امسال هر تیم فقط می‌توانست ۱۸ بازیکن در لیست داشته باشد و بقیه باید بازیکنان زیر ۲۳ سال باشند اما ما دقیقا برای این بازی ۶ بازیکن از بهترین‌هایمان را مصدوم و محروم داشتیم و در این شرایط و با این بازی بزرگ در واقع با ۱۲ بازیکن مقابل سپاهان آمدیم و دقیقه ۹۴ گل خوردیم این نشان می‌دهد که تیم ما رشد کرده و رو به جلو حرکت می‌کند؛ اما چیزی که برای من مهم است این بود که نفراتی که تعویض کردیم باید می‌دیدم که توانشان چقدر است و چقدر می‌توانند به تیم ما کمک کنند در صورتی که باید بگویم تعویض‌هایی که انجام دادم تعویض‌های تخصصی نبود و بازیکنانی را به میدان فرستادم که در پست اصلی‌شان بازی نمی‌کردند اما این تغییرات را دادم و تا دقیقه ۹۴ هم همه چیز خیلی خوب بود البته باید بگویم روی اشتباه پوششی خط دفاعی دروازه‌مان باز شد.

* تعویض نورمحمدی چقدر در این باخت نقش داشت؟

رضا نورمحمدی را به دلیل مصدومیت و بالاجبار تعویض کردم و اگر رضا در زمین می‌ماند آن اشتباه انجام نمی‌شد و آن گل را نمی‌خوردیم. با این همه من به سپاهان تبریک می‌گویم چرا که سپاهان با این نفرات و مهره‌ها انتظار می‌رفت که خیلی بیشتر از اینها ما را اذیت کند اما باز هم می‌گویم از بازیکنانم راضی هستم و آن چیزی که برای من مهم این بود که از همه توانشان استفاده کردند.

* خیلی‌ها اعتقاد دارند، پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان بیش از اندازه دفاعی بازی کرد. شما پاسخی برای منتقدانتان دارید؟‌

وقتی تیمی قدرت تهاجمی و بازیکنان هجومی‌اش را ندارد طبیعی است که مقداری دفاعی‌تر بازی می‌کند. وقتی در پست‌های تخصصی مثل پست ماهینی که دونده است و یا نبودن علی‌عسگری که او هم در فاز هجومی کار می‌کند خلأ داریم طبیعتاً چنین تیمی وارد فاز دفاعی می‌شود و این خود مزید بر علت خواهد بود. این به این دلیل بود که بازیکن رو به جلو نداشتیم و همین باعث شد که یک مقدار عقب بکشیم البته فشار تیم سپاهان هم زیاد بود اما باید بگویم این بازیکنان اگر بودند تأثیر زیادی در روند بازی ما داشتند و به این شکل عقب بازی نمی‌کردیم.

* از عملکرد کار تیمی و دفاعی بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان راضی بودید؟‌

بله و واقعاً روی یک غفلت گل خوردیم و دروازه ما باز شد. البته سپاهان پرمهره است؛ اما بچه‌های ما خیلی خوب زحمت کشیدند اما یادتان باشد که برای بازی بزرگ داشتن ابزار بزرگ مهم است که در اصفهان ما شش بازیکن مصدوم و محروم نداشتیم و مقداری گرفتار شدیم.

* قبول دارید این کمبود مهره به دلیل خوب بسته نشدن پرسپولیس در ابتدای فصل بود؟

بله همینطور است البته سوای اینکه ما می‌‌گوییم پرسپولیس خوب بسته نشده اما مصدومان زیاد هم داریم. شما ببینید که ماهینی را چگونه محروم کردید، حمید علی‌عسگری مصدوم شده، پیام صادقیان محروم است، رضا نوروزی رباط صلیبی پاره کرده، مهرداد پولادی اصلاً‌ معلوم نیست کجا است و مشخص نیست در لیست ما حضور دارد یا ندارد؟‌ شما وقتی از ۱۸ بازیکن ۶ بازیکن ندارید این یعنی اینکه بالای ۶۰درصد تیمتان را در اختیار ندارید. شما دغاغله را هم به این جمع اضافه کنید. شما می‌توانید با ۱۲ بازیکن لیگ را تمام کنید؟! هر بازی هم که یک نفر مصدوم می‌شود! هر بازی هم یک بازیکن سه اخطاره می شود! خوب در این شرایط بازیکنی برای ما نمی‌ماند.

*‌ این نقیصه چه زمانی قرار است برطرف شود؟‌

الآن کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم. در نیم‌فصل باید یک تعداد بازیکن را جابه‌جا کنیم و بازیکنان جدید بگیریم.

* از مهرداد پولادی خبر دارید؟ داستان او به کجا رسید؟‌

او هیچ تلفنی را جواب نمی‌داد و ما مانده‌ایم که او نه پاسخ ما را می‌دهد و نه حتی پاسخ دوستان نزدیکش را. این وسط ما هم بلاتکلیف هستیم.

* پرسپولیس قصد شکایتی از این بازیکن دارد یا نه؟

ما شکایتی از او نداریم. ما در نیم‌فصل نام او را از لیستمان خارج می‌کنیم. ۱۰۰درصد این کار را می‌کنیم چرا که بازیکنی که در لیست ما هست اما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم برای چه باید در لیست او را نگه داریم؟ او را نگه داریم چون فقط یک اسم دارد؟! اگر می‌خواهد در پرسپولیس بماند پولادی باید به تیمش کمک کند. شما مطمئن باشید ما جای او بازیکن می‌آوریم چرا که پرسپولیس به بازیکنان نیاز دارد چون سه جام برتر، حذفی و آسیا را در پیش داریم. حضور در این سه لیگ نیاز به بازیکن دارد و اگر بازیکن نداشته باشیم هر هفته تیم تحلیل می‌رود و در این صورت برای پرسپولیس فاجعه پیش می‌آید.

* موضوع رضا نوروزی به کجا رسید؟ آیا او را از لیست خارج می‌کنید یا نه؟‌

من باید با پزشک رضا نوروزی صحبت کنم و اگر او بگوید زمان طول درمان این بازیکن طولانی‌مدت است که از لیست خارجش می‌کنیم اما اگر تا ۴-۵ ماه دیگر خوب شد مطمئناً رضا نوروزی را در تیم حفظ خواهیم کرد.


*‌ مهرداد پولادی در حالیکه نزدیک به چهار ماه است در هیچ میدان فوتبال و یا تمرینی دیده نشده اما به تیم ملی دعوت شد و راهی اردوی پرتغال شده است. شما فکر می‌کنید چنین بازیکنی به کار تیم ملی می‌آید؟

این موضوعی نیست که من بتوانم درباره‌اش صحبت کنم و باید کی‌روش در اینباره پاسخ بدهد.

*‌ اما به هر حال نام پولادی در لیست پرسپولیس قرار دارد.

او نه برای ما بازی کرده و نه قراردادی با پرسپولیس بسته است و فدراسیون هم که او را بازیکن آزاد اعلام کرده است پس ما نمی‌توانیم راجع به او صحبت کنیم. کی‌روش تصمیم گرفته که او را دعوت کند و مسئولیت او هم با خود کی‌روش است و به من هیچ ربطی ندارد.

* اما به هر حال به عنوان یک کارشناس و پیشکسوت فوتبال می‌توانید در اینباره صحبت کنید.

از نظر من پولادی نباید به تیم ملی دعوت شود، بازیکنی که چند ماه است بازی نکرده و بعد از جام جهانی در هیچ میدانی دیده نشده برای چه باید به تیم ملی دعوت شود؟ به نظر من دعوت او به تیم ملی اشتباه است و این نظر شخصی من بود.

* قرار بود پرسپولیس راهی اردوی ترکیه شود اما مقصد این اردو از ترکیه به کیش تغییر کرد، دلیل این تغییر تصمیم چه بود؟‌

وقتی از آب و هوای ترکیه مطلع شدم فهمیدم که آنجا سرد است و بارندگی زیادی هم انجام شده و به همین دلیل اردوی کیش را انتخاب کردیم و قرار است دوشنبه راهی این جزیره شویم و حدود ۸ روز در آنجا صبح و عصر تمرین می‌کنیم سپس به تهران برمی‌گردیم در جام حذفی به میدان می‌رویم و دوباره برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شویم. احتمال هم دارد که در کیش با راه‌آهن بازی کنیم.

* لیست تیم ملی هم اعلام شد و همه بازیکنان پرسپولیس که الآن در این تیم حضور دارند از لیست خط خوردند به عنوان سرمربی پرسپولیس که پیش از این مدعی بودید باید تعداد بیشتری از بازیکنان تیمتان به تیم ملی دعوت شوند چه پاسخی برای خط خوردن همه ملی‌پوشانتان دارید؟‌

به نظر من کی‌روش با خط زدن پرسپولیسی‌ها اشتباه کرد چرا که بازیکنان ما می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند اما ما احترام می‌گذاریم به نظر سرمربی تیم ملی اما امیدواریم که تیم ملی هم موفق باشد.

* این خط خوردن پرسپولیسی‌ها البته شاید به نفع شما هم باشد چرا که در اردوی کیش همه بازیکنانتان را در اختیار دارید.

بله قبول دارم که این موضوع به نفع ما شد چرا که همه بازیکنانم را در اردو دارم و از این بابت خوشحالم اما از بابت خط خوردن بازیکنان پرسپولیس از تیم ملی ناراحتم چرا که می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند اما با این شرایط بهتر می‌توانیم پرسپولیس را جمع و جور کنیم.
 

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:3 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

قاضی: يکدلی باعث پيروزی استقلال شد

قاضی: يکدلی باعث پيروزی استقلال شد

 

محمد قاضی

محمد قاضی

 مهاجم استقلال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صحبتهای شنیدنی دارد:

استقلال هجومی شروع کرد

فکر می کنم که استقلال مقابل ملوان، دیدار خوبی انجام داد. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سعی کردیم که از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کنیم و توانستیم در نهایت سب ایده آلی را برای استقلال رقم بزنیم. با این برد ما می توانیم از این شرایط و سه باخت هفته های گذشته رها شویم. اگر خدا بخواهد و در ادامه لیگ ما مصدوم و محروم کمتری داشته باشیم، ما در ادامه لیگ روند بهتری را دنبال می کنیم.

یکدلی عامل موفقیت استقلال بود

قاضی در پاسخ به این سوال که هجومی بودن استقلال انتقادها به خط دفاع را تحت پوشش داد ، پاسخ داد « ما دفاع را از جلو شروع کردیم. این دستور کارد فنی بود که فشار زیادی بیاوریم و اجازه نفوذ به حریف ندهیم که خدا را شکر جواب داد. در این بازی از تدارکات؛ بازیکنان هوادار و بازیکنان همه و همه همدل بودند که ببریم. همه آمده بودند که با تمام قوا جانشان را برای استقلال بگذارند. همین امر هم عامل موفقیت تیم بود.»

زمین آزادی صاف است

در دقیقه 2 هم می توانستم به ملوان گل بزنم. در این بازی توانستیم با هماهنگی بالا موقعیتهای زیادی روی دروازه ملوان بدست آوریم (با خنده) اما زمین استقلال زیادی صاف است. وقتی توپ را می زنی مستقیم نمی رود. به هر حال فوتبال همین هست. اگر قرار بود تمام توپهای ما وارد گل شود که دیگر می شد بسکتبال! اما خدا را شکر توانستم در این بازی به گل برسم و انتظارات را برآورده کنم.

برد ملوان جهش استقلال به سوی صدر نشینی

استقلال در سه هفته گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت. ما با وجود بازیهای خوبی که انجام می دادیم، گلهای بدی می خوردیم. توپ هایمان هم با بدشانسی در گل نمی رفت. اما خدا را شکر در دیدار با ملوان توانستیم از موقعیت هایمان کمال استفاده را بکنیم و با یک شرایط خوب روحی روانی به استقبال تعطیلات برویم. این برد جهش قدرتمندی برای صدر نشینی استقلال است. به امید خدا در این روزها باید روی نقاط ضعف و قدرت خودمان کار کنیم.

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:2 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

توضیحات خلعتبری در مورد خوشحالی عجیب و غریبش!

توضیحات خلعتبری در مورد خوشحالی عجیب و غریبش!

 

محمدرضا خلعتبری

محمدرضا خلعتبری

 محمدرضا خلعتبری درباره شادی‌های زیادی که پس از برد سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر انجام داد، گفت:‌ به نظر شما نباید خوشحالی کنم؟ من در اصفهان زندگی می‌کنم و هواداران سپاهان از من انتظار دارند. وظیفه من این است که با بهترین شرایط برای تیمم بازی کنم.

وی ادامه داد: من یک فصل هم در پرسپولیس بودم و برای این تیم زحمات زیادی کشیدم اما توقع نداشتم هواداران این تیم در اصفهان به خانواده من توهین کنند. من خانواده‌ام را از سر راه نیاورده‌ام اما حرف‌های من فایده‌ای ندارد و هرچه بگویم آنها کار خودشان را می‌کنند. اگر هم بخواهم زیاد حرف بزنم محروم می‌شوم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس هم اظهار داشت:‌ به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و مزد برتری‌ خودمان را هم گرفتیم.

خلعتبری درباره جدایی‌اش از پرسپولیس هم افزود:‌ مشکل من علی دایی نبود. من یک فصل با پرسپولیس قرارداد داشتم، سیاسی و رحیمی شاهد هستند که قرارداد رسمی من که در فدراسیون فوتبال ثبت شده بود را می‌خواستند 800میلیون تومان کمتر بدهند و من هم زیر بار نرفتم و گفتم که قرارداد من در فدراسیون ثبت شده است. آنها گفتند که چک‌های زمان رویانیان را پاس نمی‌کنند و پول عجمان را هم نمی‌دهند. همین موضوع باعث شد که از پرسپولیس جدا شوم چرا که سیاسی و رحیمی مرا نخواستند هواداران این تیم بدانند که دایی با همه وجودش مرا خواست و خودم هم دو بار در درفشی‌فر با دایی و رحیمی جلسه گذاشتم اما رحیمی زیر بار نرفت.

وی درباره اینکه چرا قبل از بازی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت، خاطرنشان کرد:‌ من با بازیکنان روبوسی کردم اما چون با کادر فنی پرسپولیس کار نکرده‌ام دلیل نداشت سمت آنها بروم اما با همه پرسپولیسی‌ها روبوسی کردم و آنها را دیدم .

خلعتبری درباره درگیری‌اش با نورمحمدی هم گفت:‌ یک صحنه در لب خط خطای من بود و کاملاً هم درست بود چرا که من روی او خطا کردم و مسئله خاصی نبود چرا که این شرایط بازی است.

وی درباره صحنه‌ای که موقعیت گل را از دست داد و خودش را کتک زد هم اظهار داشت: دروازه خالی بود و من باید آن توپ را تبدیل به گل می‌کردم و شاید اگر این بازی را نمی‌بردیم خودم را نمی‌بخشیدم.

[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:1 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پیروزی خانگی گراس‌هاپرز در حضور داوری

پیروزی خانگی گراس‌هاپرز در حضور داوری

 

دانیال داوری

دانیال داوری

 در ادامه دیدارهای هفته دهم سوپرلیگ سوئیس امشب (شنبه) تیم فوتبال گراس‌‌هاپرز موفق شد میهمان خود، تیم آرائو را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این بازی که دانیال داوری، سنگربان ایرانی گراس‌‌هاپرز 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت، یوریچ راوت در دقیقه 25 و امیر ابراشی در دقیقه 64 برای میزبان و ایگور انگانگا در دقیقه 74 برای آرائو گلزنی کردند.

گراس ‌هاپرز با این برد که سومین پیروزی‌اش در این فصل بود 11 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:59 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کشته شدن ۲ بازیکن فوتبال در مکزیک براثر تیراندازی

کشته شدن ۲ بازیکن فوتبال در مکزیک براثر تیراندازی

 

 این  اتفاق در شهر ایگوالا از ایالت گوئرو اتفاق افتاد. بر اساس گزارش پلیس، از سوی افراد ناشناسی به اتوبوس حامل تیم بازیکنان زمانی که راننده قصد پارک کردن آن را داشت، تیراندازی شد.

در این حادثه در کنار ۲ بازیکن کشته شده، تعدادی نیز مجروح شدند.

گوئررو یکی از فقیرنشین‌ترین ایالت‌های مکزیک محسوب می‌شود که همه روزه خشونت، قتل و مواد مخدر در آن حادثه‌ساز می‌شود.

در شهر ایگوالا که در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب مکزیک است، از چند هفته قبل ناآرامی‌های دانشجویی وجود داشته که در آن نیروهای امنیتی برای سرکوب آن از خشونت و سلاح استفاده کرده‌اند.

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:50 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

بنگر: تیم‌های دیگر سه باخت پیاپی می‌آورند ولی خبری از انتقاد نیست

بنگر: تیم‌های دیگر سه باخت پیاپی می‌آورند ولی خبری از انتقاد نیست

 

محسن بنگر

محسن بنگر

بنگر در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دومین پیروزی پیاپی خود را در لیگ کسب کنیم. اختلاف کمی با صدر جدول داریم که قابل جبران است.

وی ادامه داد: وضعیت پرسپولیس هیچ‌وقت آرام نیست، تیم‌های دیگر سه باخت پیاپی می‌آورند ولی خبری از انتقاد نیست اما ما تا یک باخت می‌آوریم تمام رسانه‌ها و هواداران شروع به انتقاد می‌کنند. البته پرسپولیس تیم بزرگتری‌ است و شرایطش هم با بقیه تیم‌ها فرق می‌کند.

مدافع تیم پرسپولیس درباره حقوق هفتگی که باشگاه پرسپولیس به بازیکنانش می‌دهد، خاطرنشان کرد: اگر این مسئله هر هفته اتفاق بیفتد بسیار خوب است اما به شرطی که پرداخت آن عقب نیفتد.

بنگر ضمن بیان این جمله که «می‌خواهیم از بازی با سپاهان با امتیاز به تهران برگردیم»، درباره تقابل محمدرضا خلعتبری با مدافعان پرسپولیس گفت: خلعتبری یکی از مهاجمان خوب ایران است اما احساس خطر نمی‌کنیم. همه می‌خواهند برای موفقیت تیم خودشان تلاش کنند.

وی در پایان در خصوص حصور علی کریمی در تیم ملی عنوان کرد: برای کریمی خوشحالم و به او تبریک می‌گویم. فقط به کریمی می‌گویم حالا که سرش شلوغ شده یادش نرود به تمرین پرسپولیس بیاید و به ما سر بزند، البته به عنوان بزرگ پرسپولیس نه مربی تیم ملی.

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:40 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

خلعتبری: هواداران پرسپولیس مرا درک می‌‌کنند

خلعتبری: هواداران پرسپولیس مرا درک می‌‌کنند

 

محمدرضا خلعتبری

محمدرضا خلعتبری

 محمدرضا خلعتبری حضورش در لیست تیم‌ملی را با گلی که به تراکتور زد جشن گرفت اما دوست داشت با این گل تیمش ۳ امتیاز را کسب می‌ کرد. پس از کسب این تساوی در تبریز و در آستانه بازی با پرسپولیس گفت‌وگویی با او انجام دادیم که می‌ خوانید:
 
سپاهان بهتر بازی کرد
 
به نظرم بازی با تراکتور خوب بود و سپاهان بیشتر از تراکتور موقعیت گل داشت. ما فرصت‌های خوبی داشتیم که گل نشد و متاسفانه بازی ۱-۱ شد. خود من باز هم موقعیت داشتم و یک بار هم لک توپ را گرفت. ما می‌ توانستیم در این بازی پیروز شویم اما این نتیجه خارج از خانه بود و فکر می‌ کنم در ‌‌نهایت بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم. یک امتیاز در خانه حریف خوب است و ما نباید در بازی‌های آینده امتیازات خانگی را از دست بدهیم. آقای فرکی در تیم خوب کار کرده و امیدوارم با ایشان بتوانیم یک جام برای هواداران بیاوریم.
 
جو تبریز خیلی خوب بود
 
تراکتور هواداران خیلی خوبی دارد و جا دارد به این تیم به خاطر هوادارانش تبریک بگویم. هواداران این تیم در هر بازی از تیمشان حمایت می‌ کنند و جو خوبی در ورزشگاه یادگار امام دیدیم. من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌ کنم.
 
آفساید نبود
 در صحنه‌ای که گل زدم توپ از بین مدافع حریف و بازیکن خودمان زیر پای من افتاد و گل زدم. آقای خطیبی گفته بودند که من گفتم آفساید بوده. اما من گفتم من با دفاع شما روی یک خط بودم و آفساید نبود. دیگر نمی‌ خواهم در مورد داوری صحبت کنم. به هر حال در بعضی از بازی‌ها سوت به ضرر ما زده شده اما آقای زرگر از داوران خوب ما هستند.
 
برای ۳ امتیاز بازی می‌ کنیم
 بازی خیلی سختی جلوی پرسپولیس داریم و باید این تیم را ببریم. ما برای ۳ امتیاز می‌ رویم و می‌ خواهیم تساوی‌هایمان را در این بازی بشکنیم البته بازی همانطور که گفتم سخت است. امیدوارم در این بازی هر دو تیم بازی خوبی انجام دهند و هر تیمی که شایستگی دارد پیروز شود.
 
خوشحالی جزئی از فوتبال است
 من در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و با تمام وجود برای موفقیت تیمم تلاش می‌ کنم و دوست دارم به سپاهان کمک کنم. به هر حال خوشحالی کردن هم جزئی از فوتبال است و هواداران پرسپولیس هم من را درک می‌ کنند. من یک سال خیلی خوب را در پرسپولیس و درکنار هواداران این تیم داشتم و توانستم با این تیم نائب قهرمان شوم و سهمیه آسیایی بگیریم. اما در حال حاضر به موفقیت تیم خودم فکر می‌ کنم و فکر نکنم بازیکنان سپاهان هم ناراحت شوند. به هر حال زمانی هم پرسپولیس بودم و جلوی سپاهان بازی کردم.
 
خوشحالم به تیم‌ملی دعوت شدم
 از اینکه به تیم‌ملی دعوت شدم خوشحال هستم. من برای تیم‌ملی خوب تمرین می‌ کنم و امیدوارم بتوانم خودم را نشان بدهم و به تیم‌ملی کشورم کمک کنم. اگر هم در ‌‌نهایت با تیم‌ملی نبودم برای هر بازیکنی که در تیم‌ملی است آرزوی موفقیت می‌ کنم چون موفقیت ایران آرزوی من است. به هر حال باید گذشته‌ها را فراموش کرد چون گذشته است و من برای آینده بهتر تلاش می‌ کنم.
 
شجاع فوق العاده کار کرده
 شجاع خلیل‌زاده از بهترین بازیکنان ماست و در این بازی هم توپ اتفاقی به پای او برخورد کرد. به نظر من در این چند بازی که هافبک دفاعی بوده فوق العاده کار کرده و توانسته به تیم مام کمک کند و از بازیکنان تاثیر گذارمان بوده. امیدوارم در تیم‌ملی هم بازی کند و برایش آروزی موفقیت می‌ کنم.

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:39 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

خطیبی: کی‌روش هنگام بازی‌های تراکتورسازی خواب است

خطیبی: کی‌روش هنگام بازی‌های تراکتورسازی خواب است

 

رسول خطیبی

رسول خطیبی

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت، بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم که تیمی را درست کردم که در ابتدا منتقدان می‌گفتند جزو شش تیم اول نمی‌شویم اما اکنون آنقدر خوب کار کرده‌ایم که همه انتظار دارند در تمامی بازی‌ها برنده شویم و سپاهان را هم شکست دهیم. این نشان از توان تیمی و عملکرد خوب ما دارد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتخاب یک بازیکن از تراکتورسازی به اردوی تیم ملی عادلانه بوده است، ‌عنوان کرد: اعتقاد دارم نه کی‌روش بلکه هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد و باید به آن احترام بگذاریم اما اینکه از تیم صدرنشین که فوتبالی هجومی و زیبایی را ارائه می‌دهد تنها یک بازیکن دعوت می‌شود، تصمیمی تعجب‌برانگیز است. اگر کی‌روش فوتبال هجومی را دوست دارد باید نفرات بیشتری را از تراکتورسازی دعوت می‌کرد اما اگر می‌خواهد مثل جام جهانی بازی تدافعی را به نمایش بگذارد این مسئله به فوتبال ایران ضربه می‌زند.
 
سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: اعتقاد دارم که سرمربی تیم ملی باید تفکراتش را عوض کند و فوتبالی هجومی را مد نظر خود قرار دهد. دعوت یک بازیکن از تراکتورسازی بی‌احترامی به تراکتورسازی و حتی منطقه شمال غرب ایران است. احترام به کی‌روش واجب است اما اینکه او فقط یک نفر را از تراکتورسازی دعوت کرده بی‌انصافی است و امیدوارم تفکراتش را تغییر دهد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند کی‌روش بازی‌های تراکتورسازی را می‌بیند گفت:‌ این بازی‌ها را می‌بیند اما به قول جمشید نظمی مدیرعامل ما یا خوابش می‌آید و یا اینکه خمیازه می‌کشد.کارلوس کی‌روش وقتی در ورزشگاه است بازی‌ها را خواب‌آلوده نگاه می‌کند و فکر می‌کنم زمان بازی‌های ما کلاً خواب است.
 
خطیبی در پاسخ به این سؤال که آیا این حق تراکتورسازی نیست که سرمربی تیم ملی چند بازی آنها را از نزدیک نگاه کند، اظهار داشت:‌ فکر کنم او اصلاً بازی‌های ما را نگاه نمی‌کند و اینکه چه کسی بازیکنان را به تیم ملی دعوت می‌کند را خدا می‌داند. البته کی‌روش به مارکال آقاجانیان گفته بود با من صحبت کند. او با من صحبت کرد و گفت کی‌روش اعلام کرده در این اردو قصد داشته بازیکنان جام جهانی را فرا بخواهد و در اردوهای بعدی نفرات ما را به تیم ملی دعوت می‌کند اما من اکنون نمی‌بینم که فقط بازیکنان جام جهانی به تیم ملی دعوت نشدند و نفرات دیگری هم حضور دارند که این صحبت برایم قانع‌کننده نیست.
 
سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه فکر می‌کند انتقادهایش تأثیری در تصمیمات سرمربی تیم ملی دارد، اظهار داشت: من کاری به تیم‌های دیگر ندارم و از تیم خودم دفاع می‌کنم چرا که این حق را در تیمم می‌بینم که نفرات بیشتری را در تیم ملی داشته باشیم. اکنون این دیده نشدن بی‌احترامی به ما است. اکنون جو تبریز به نوعی است که هواداران ما از کم‌توجهی که به تیم شده است، ناراحت هستند.
 
خطیبی در مورد حضور علی کریمی در کادر فنی تیم ملی گفت: کریمی یکی از افرادی است که سالها در فوتبال ایران زحمت کشیده است باید به خاطر این انتخاب از کی‌روش تشکر کرد. آدم باید منطقی باشد و حرف حق را بزند. انتخاب کریمی بسیار منطقی و خوب بود و او می‌تواند در کنار کی‌روش از تجربیات او استفاده کند. آینده فوتبال ایران برای امسال کریمی‌ها است.
 
وی در پایان در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا اعتقاد دارد گل سپاهان به تراکتورسازی آفساید بوده است، خاطرنشان کرد: جا دارد از حسین عسگری تشکر ویژه‌ای داشته باشم. او اعلام کرد که ‌گل سپاهان آفساید بود و چون این مسئله را پذیرفته باید تشکر کنم. ما از اشتباهات داوری متضرر شدیم و امیدوارم دیگر این مسئله تکرار نشود. به هر حال این اتفاقی که افتاده و امیدوارم دیگر از داوری ضربه نخوریم چرا که گل سپاهان به ما آفساید بود. همین که عسگری این مسئله را پذیرفت برایمان جای دلگرمی دارد و خوشحالم که به این اشتباه پی برده است.

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:38 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

جریمه قلعه‌نویی قطعی شد

جریمه قلعه‌نویی قطعی شد

 

امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار استقلال و سپاهان اصفهان که در تاریخ 23 مرداد ماه برگزار شد، از سوی کریم بوستانی مربی استقلال تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرفت که این مربی به تذکر کتبی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین امیر قلعه نویی به دلیل انجام مصاحبه و انتشار مطالبی از طریق سایت‌های خبری در خصوص داوری به استناد بند های 2 و 3 ماده 67 به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ادامه باشگاه استقلال نسبت به این آرا درخواست اعمال ماده 51 آیین نامه انضباطی و تجدید نظر خواهی ویژه داشت. کمیته انضباطی پس از بررسی درخواست باشگاه استقلال، در خواست تجدید نظر خواهی مذکور را غیر مقدور دانسته و قرار رد صادر کرد. رای صادره قطعی است.

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:37 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اعلام برنامه کامل رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵

اعلام برنامه کامل رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵

 

بازیکنان تیم ملی ایران

بازیکنان تیم ملی ایران

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، برنامه دیدارهای جام ملت‌های آسیا 2015 به وقت تهران به شرح زیر است:

گروه A: استرالیا- کره جنوبی- عمان- کویت
گروه B: ازبکستان- عربستان- چین- کره شمالی
گروه C: ایران- امارات- قطر- بحرین
گروه D: ژاپن- اردن- عراق- فلسطین

* مرحله گروهی

19 دی 93:
بازی 1 (گروه A): استرالیا – کویت / ساعت 12:30 – استادیوم رکتانگلار ملبورن

20 دی 93:
بازی 2 (گروه A): کره جنوبی – عمان / ساعت 8:30 – استادیوم کانبرا
بازی 3 (گروه B): ازبکستان – کره شمالی / ساعت 10:30 – استادیوم سیدنی
بازی 4 (گروه B): عربستان – چین / ساعت 11:30 – استادیوم بریسبان

21 دی 93:
بازی 5 (گروه C): ایران – بحرین / ساعت 12:30 – استادیوم رکتانگلار ملبورن
بازی 6 (گروه C): عربستان – قطر / ساعت 10:30 – استادیوم کانبرا

22 دی 93:
بازی 7 (گروه D): ژاپن – فلسطین / ساعت 10:30 – استادیوم نیوکسل
بازی 8 (گروه D): اردن – عراق / ساعت 11:30 – استادیوم بریسبان

23 دی 93:
بازی 9 ( گروه A): کویت – کره جنوبی /  ساعت 10:30 – استادیوم کانبرا
بازی 10 (گروه A): عمان – استرالیا / ساعت 12:30 – استادیوم سیدنی

24 دی 93:
بازی 11 (گروه B): کره شمالی- عربستان / ساعت 10:30 – استادیوم رکتانگلار ملبورن
بازی 12 (گروه B): چین – ازبکستان / ساعت 11:30 – استادیوم بریسبان

25 دی 93:
بازی 13 (گروه C): بحرین – امارات / ساعت 10:30 – استادیوم کانبرا
بازی 14 (گروه C): قطر – ایران / ساعت 12:30 – استادیوم سیدنی

26 دی 93:
بازی 15 (گروه D): فلسطین – اردن / ساعت 10:30 – استادیوم ملبورن
بازی 16 (گروه D): عراق – ژاپن / ساعت 11:30 – استادیوم بریسبان

27 دی 93:
بازی 17 (گروه A): استرالیا – کره جنوبی/ ساعت 11:30 – استادیوم بریسبان
بازی 18 (گروه A): عمان – کویت / ساعت 12:30 – استادیوم نیوکسل

28 دی 93:
بازی 19 (گروه B): ازبکستان – عربستان / ساعت 12:30 – استادیوم رکتانگلار ملبورن
بازی 20 (گروه B): چین – کره شمالی / ساعت 12:30 – استادیوم کانبرا

29 دی 93:
بازی 21 (گروه C): ایران – امارات / ساعت 11:30 – استادیوم بریسبان
بازی 22 (گروه C): قطر – بحرین / ساعت 12:30 – استادیوم سیدنی

30 دی 93:
بازی 23 (گروه D): ژاپن – اردن / ساعت 12:30 – استادیوم ملبورن
بازی 24 (گروه D): عراق – فلسطین / ساعت 12:30 – استادیوم کانبرا

* مرحله یک چهارم نهایی

2 بهمن 93:
بازی 25 (QF1): تیم اول گروه A – تیم دوم از گروه B / ساعت 11:00 – استادیوم رکتانگلار ملبورن
بازی 26 (QF2): تیم اول از گروه B – تیم دوم از گروه A / ساعت 13:00 – استادیوم بریسبان

3 بهمن 93:
بازی 27 (QF3): تیم اول از گروه C – تیم دوم از گروه D / ساعت 10:00 – استادیوم کانبرا
بازی 28 (QF4): تیم اول از گروه D – تیم دوم از گروه C / ساعت 13:00 – استادیوم سیدنی

* مرحله نیمه نهایی

6 بهمن 93:
بازی 29 (SF1): برنده بازی 25 – برنده بازی 27 / ساعت 12:30 – استادیوم سیدنی

7بهمن 93:
بازی 30 (SF2): برنده بازی 26 – برنده بازی 28 / ساعت 12:30 – استادیوم نیوکسل

* مرحله حذفی -  10 بهمن 93:

بازی 31 (3rd/4th place): بازنده بازی 29 – بازنده بازی 30 / ساعت 12:30 – استادیوم نیوکسل

* مرحله نهایی – 11 بهمن 93:

بازی 32 (Final) برنده بازی 29 – برنده بازی 30 / ساعت 12:30 – استادیوم سیدنی

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:32 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

گل محمدی مچ قلعه‌نویی را خواباند

گل محمدی مچ قلعه‌نویی را خواباند

 

بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال

 تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال از هفته دهم مسابقات لیگ برتر ساعت 18:30 امروز(جمعه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک‌ بر یک به پایان رسید.

دو تیم تا دقیقه 6 بازی حملات جسته و گریخته‌ای روی دروازه داشتند تا اینکه دقیقه 7 بازی، تیم ذوب‌آهن روی خطای امیر حسین صادقی در پشت محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد شد و مهدی رجب‌زاده 36 ساله با یک ضربه زیبا دروازه محسن فروزان را باز کرد. پس از این گل، استقلالی‌ها به سمت دروازه حریف حملاتی را انجام دادند که بی‌نتیجه بود. دقیقه 13 بازی استقلال نزدیک نقطه کرنر صاحب ضربه آزاد شد که هاشم بیک‌زاده توپ ارسالی آندرانیک تیموریان را نتوانست تبدیل به گل کند. چند ثانیه بعد، تیم ذوب‌آهن در یک ضد حمله می‌رفت تا گل دوم را به ثمر برساند اما محسن فروزان ضربه دیدنی بازیکن ذوب‌آهن را به بیرون فرستاد.

در ادامه دو تیم که بازی زیبایی را به نمایش می‌گذاشتند در چندین نوبت به سمت دروازه نزدیک یکدیگر نزدیک شدند و در یکی از صحنه‌ها مسعود حسن‌زاده مهاجم ذوب‌‌آهن می‌توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن جوان به جای دروازه به آسمان رفت! در اواسط بازی محمد قاضی تکل خشنی روی پای مسعود حسن‌زاده زد که این اتفاق باعث شد تا مهدی رجب‌زاده و مهدی کریمیان با هم درگیر شوند و دقایقی جو ورزشگاه ملتهب شود. پس از این اتفاق، بازیکنان رو به بازی فیزیکی آوردند و داور مجبور شد به 2 بازیکن ذوب‌آهن کارت زرد نشان دهد.

در حالی که بازی روال عادی خود را طی می‌کرد، یک هوادار به وسط زمین آمد و نوشته‌ روی پیراهنش که «گناه من چیست که در این فوتبال جایی ندارم» را به دوربین‌ها نشان داد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

تیم استقلال می‌توانست در بهترین موقعیت خود در نیمه نخست به گل برسد اما سجاد شهباززاده مهاجم این تیم که یک مدافع ذوب‌‌آهن را جا گذشته بود، نتوانست توپ را وارد دروازه ذوب‌آهن کند تا امیر قلعه‌نویی با حسرت دستانش را روی صورت خود بگذارد. در ادامه هم اتفاق خاصی نیفتاد تا نیمه نخست با همان تک گل ذوب‌‌آهن به پایان برسد.

در نیمه دوم، امیر قلعه‌نویی دست به تعویض زد و کرار جاسم را به جای مهدی کریمیان به زمین فرستاد تا بلکه بتواند از قدرت تهاجمی این بازیکن عراقی استقلال گل بزند. تعویض قلعه‌نویی جواب داد و کرار جاسم دقیقه 51 بازی ارسالی دقیقی به روی دروازه ذوب‌آهن فرستاد تا هاشم بیک‌زاده با پشت سر گل تساوی تیم استقلال را به ثمر برساند. یک دقیقه بعد بازیکن ذوب‌آهن شوتی به سمت دروازه استقلال زد که با دفع ناقص فروزان توپ به مسعود حسن‌زاده رسید که این بازیکن توپ را به تیر دروازه زد. هر چند که کمک داور بازی پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 66 در شلوغی محوطه جریمه توپ به سجاد شهباززاده رسید تا در بهترین موقعیت گل دوم استقلال را به ثمر برساند اما دروازه‌بان ذوب‌آهن مانع گلزنی مهاجم استقلال شد. توپ برگشتی هم به محمد قاضی رسید که توپ قاضی را هم مدافع ذوب‌آهن دفع کرد تا یکی از موقعیت‌های خوب استقلال حاصلی نداشته باشد. دقیقه 74 محسن ملسمان که در نیمه دوم به زمین آمده بود، پاس عمقی برای حسن‌زاده فرستاد و این بازیکن از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرد و با عبور از مدافعان گل دوم ذوب‌‌آهن را به ثمر رساند.

دقیقه 80 بازی، مهدی رجب‌زاده مانع حرکت میلاد فخرالدینی شد تا داور بازی با دادن کارت زرد دوم، وی را از زمین اخراج کند. استقلالی‌ها که دوست نداشتند سومین شکست را تجربه کند حملات زیادی روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کردند اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردند. آرش برهانی دقیقه 82 و 85 دو موقعیت برای گلزنی داشت اما حاصلی نداشت تا سومین شکست امیر قلعه‌نویی و استقلال ثبت شود.

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 21:17 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اولین برد الشحانیه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای شجاعی

اولین برد الشحانیه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای شجاعی

 

مسعود شجاعی

مسعود شجاعی

 در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشحانیه با برتری 2 بر یک مقابل الوکره نخستین برد خود در این فصل را رقم زد. کلودیو لوچو دقیقه 41 و حمد سعود الجهینی 83 برای الشحانیه و محسن متولی 34 برای الوکره گلزنی کردند.

در این دیدار مسعود شجاعی 90 دقیقه در ترکیب الشحانیه حضور داشت. الشحانیه با این برد 4 امتیازی شد و به رده دهم جدول رسید تا از قعر جدول فاصله بگیرد.

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:34 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

تبریک ایکر کاسیاس به ناواس و رونالدو

تبریک ایکر کاسیاس به ناواس و رونالدو

 

ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس

کیلور ناواس در جدال رئال برابر الچه در رقابت های لالیگا جانشین ایکر کاسیاس شد و توانست در این بازی چهره ای موفق از خود به نمایش بگذارد. این درخشش باعث شد کاسیاس از رقیبش به نیکی سخن بگوید.

وی در صفحه شخصی‌اش نوشت: باید به هم تیمی‌ام(ناواس) تبریک بگویم. او در برنابئو عملکرد خوبی داشت. رئال برابر الچه بسیار عالی و در دفاع و در حمله کاملا هماهنگ بود.

کاسیاس از کریس رونالدو هم تعریف کرد و نوشت: به ثمر رساندن 4 گل در یک بازی کاری راحت و آسان نیست و بابت این درخشش باید به کریس رونالدو تبریک بگویم.

رئال مادرید در این بازی با نتیجه 5 بر یک پیروز شد.

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:28 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کاسیاس به ترکیب اصلی رئال مادرید بازگشت

کاسیاس به ترکیب اصلی رئال مادرید بازگشت

 

ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس

 نشریه مارکای اسپانیا اعلام کرد که کارلو آنچلوتی برای بازی بعدی تیمش که فردا شب (شنبه) در خانه ویارئال است، ایکر کاسیاس، کاپیتان کهکشانی‌ها را به ترکیب اصلی برخواهد گرداند.

به دنبال نمایش‌های نه چندان دلچسب کاسیاس در چند بازی نخست رئال مادرید این فصل که اعتراض و انتقاد هواداران و رسانه‌ها را در پی داشت، کارلتو در بازی هفته پنجم تیمش برابر الچه کیلور ناواس را در ترکیب اصلی قرار داد و کاسیاس را نیمکت نشین کرد.

کهکشانی‌ها در هفته ششم لالیگا فردا میهمان ویارئال هستند و آنچلوتی تصمیم گرفته برای این بازی دوباره به کاپیتان تیمش میدان بدهد.

مارکا نوشته که کاسیاس نه تنها برابر زیردریایی زرد به میدان خواهد رفت بلکه در بازی دوم کهکشانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر لودوگورتس رازگراد بلغارستان از دروازه مدافع عنوان قهرمانی‌ رقابت‌ها دفاع خواهد کرد.

هواداران رئال مادرید مدتی است که در بازی‌های خانگی این تیم با هو کردن کاسیاس اعتراض خود را نسبت به عملکرد ضعیف کاپیتان کهکشانی‌ها نشان دهند اما ظاهراً آنچلوتی همانطور که در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر الچه عنوان کرد تحت تاثیر این اعتراض‌ها قرار نگرفته است.

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:28 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سوارز: بازی در تیم دوم بارسلونا هم افتخار بزرگی است

سوارز: بازی در تیم دوم بارسلونا هم افتخار بزرگی است

لوییز سوارز

لوییز سوارز

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا بازی برای تیم دوم این باشگاه را هم افتخاری بزرگ و جالب می‌داند.

لوییز سوارز که به علت محرومیت نمی تواند تا ۲۵ اکتبر(۳ آبان) در ترکیب اصلی بارسلونا حضور پیدا کند برای اینکه از فرم آمادگی دور نماند به همراه تیم دوم بارسلونا برابر تیم ملی زیر ۱۹ سال اندونزی قرار گرفت و توانست ۲ گل از ۶ گل تیمش را به ثمر برساند.

مهاجم سابق لیورپول که از سوی اسکار تابارس سرمربی تیم ملی کشورش برای حضور در ۲ بازی دوستانه برابر عربستان سعودی و عمان به اردوی این تیم دعوت شده در پایان جدال برابر تیم زیر ۱۹ سال اندونزی در صفحه اختصاصی‌اش در یک سایت اجتماعی نوشت: بازی خوبی را با تیم دوم بارسلونا به پایان بردم. از اینکه با بازیکنان این تیم و مربی آنها کار کردم احساس خوبی دارم و خیلی خوشحالم. بازی برای بارسلونا حتی در تیم دوم هم برای من جای خوشحالی و افتخار دارد.

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:27 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

جرایم جدید لوئیس انریکه برای بازیکنان بی‌انضباط بارسلونا

جرایم جدید لوئیس انریکه برای بازیکنان بی‌انضباط بارسلونا

 

لوئیس انریکه

لوئیس انریکه

 ستارگان آبی و اناری‌پوش کاتالونیا از این پس باید دقت بیشتری برای حضور به موقع در بازی‌های تیم‌شان به خرج دهند چون در این غیر اینصورت با جریمه نقدی مجازات خواهند شد.

لوئیس انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا برای وقت‌شناس‌تر کردن بازیکنانش برای آنها جرایمی در نظر گرفته است.

به گزارش نشریه میرر انگلیس، لیونل مسی و یارانش در بارسلونا از این پس ۳۰۰ پوند جریمه خواهند شد اگر حتی یک دقیقه دیرتر از موعد مقرر به محل بازی‌های تیم‌شان برسند. این جریمه اما ثابت نیست و در صورت تکرار تاخیر به صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند.

انریکه همچنین برای حضور دیرتر از موعد بازیکنانش در تمرینات هم جریمه‌ای در نظر گرفته است به نحوی که هر یک از بازیکنانش در صورت تأخیر برای حضور در زمین تمرین تیم و سایر مناسبت‌ها ۱۵۰ پوند جریمه می‌شوند. این جریمه هم در صورت تکرار شدن تأخیر بازیکنان به صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند.

جریمه ۳۰۰ پوندی بازیکنان بارسلونا برای تأخیر در محل بازی‌ها و جریمه ۱۵۰ پوندی آنها برای تأخیر در تمرینات بارسلونا در قیاس با حقوقی که آنها می‌گیرند بسیار ناچیز به نظر می‌رسد وقتی که بدانید که بازیکنی مانند لیونل مسی هفته‌ای ۲۹۲ هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد.

 

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:26 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مهدوی‌کیا: انتخاب کریمی خوب بود، او با جو تیم ملی آشناست

مهدوی‌کیا: انتخاب کریمی خوب بود، او با جو تیم ملی آشناست

 

مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا

 مهدی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درباره انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش اظهار داشت: از حضور کریمی در تیم ملی خوشحال شدم و انتخاب او برای تیم ملی مفید است. کریمی به دلیل اینکه تا سال گذشته در تمرینات تیم ملی حاضر بوده، با جو این تیم آشناست و می‌تواند کمک کند.

وی افزود: تصمیمی که برای حضور کریمی در تیم ملی گرفته شده خیلی خوب است و قطعا کریمی کمک حال کی‌روش خواهد بود.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در خصوص اینکه علی کریمی بلافاصله بعد از بازنشستگی وارد جرگه مربیان شد، گفت: این یک تصمیم شخصی است و باید به آن احترام گذاشت، همانطور که تصمیم من این بود که در تیم ملی جوانان و از پایه‌ها شروع کنم.

مهدوی‌کیا در خصوص حضورش در پرسپولیس یا تیم ملی، خاطر نشان کرد: فعلا مشغول فعالیت در تیم جوانان هستم. اگر این تیم به جام جهانی صعود نکند به آلمان می‌روم و در صورت صعود جوانان به جام جهانی تا سال آینده کنار این تیم خواهم بود.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا او هم مانند علی کریمی سر تمرینات پرسپولیس خواهد رفت، تصریح کرد: در حال حاضر تمام وقتم در اختیار تیم جوانان است. قطعا اگر فرصتی داشته باشم بر سر تمرین پرسپولیس حاضر خواهم شد اما تیم جوانان تمام وقتم را به خود اختصاص داده است. برای پرسپولیس و کادر فنی این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با نتایج خوب در این فصل هواداران شاد شوند.

وی در مورد تیم ملی جوانان گفت: شرایط تیم ملی جوانان رو به رشد است و اردوی کیش به ما کمک زیادی کرد. در کیش 4 بازی دوستانه انجام دادیم که دو بازی با عراق محک خوبی برای جوانان بود. آب و هوای شرجی کیش همانند آب و هوای کشور میانمار است و این موضوع برای آشنایی با شرایط جوی به ما خیلی کمک خواهد کرد.

بازیکن سابق تیم ملی اظهار داشت: با تمام قوا در این مسابقات شرکت می‌کنیم و هدف ما صعود به جام جهانی است. کار سختی پیش‌رو داریم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بعد از 15 سال به جام جهانی جوانان برسیم.

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:20 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

گزارش تمرین پرسپولیس؛ غیبت چهار بازیکن در تمرینات

گزارش تمرین پرسپولیس؛ غیبت چهار بازیکن در تمرینات

بازیکنان پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس

 تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان 30 دقیقه ریکاوری انجام دادند.

* بازیکنان ذخیره پس از دویدن و گرم کردن، مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار داشتند و پس از آن در یک‌چهارم زمین، فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

* فرشاد قاسمی غایب تمرین بود.

* حمیدرضا علی‌عسگر، میثم حسینی و مهدی طارمی به علت مصدومیت جزیی امروز نظاره‌گر بودند.

* رضا نورمحمدی امروز به علت بیماری تمرین نکرد.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس ابتدا زیر نظر باقری تمرین کردند و پس از آن به تمرینات گروهی اضافه شدند.

* تمرین فردا (شنبه) پرسپولیس تعطیل اعلام شد.

 

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:19 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پورحیدری: امیدوارم کریمی و کی‌روش اختلاف پیدا نکنند

پورحیدری: امیدوارم کریمی و کی‌روش اختلاف پیدا نکنند

منصور پور حیدری

منصور پور حیدری

 منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش گفت: کریمی یکی از بازیکنان استثنایی تاریخ فوتبال ایران است که در دوران بازیگری توانایی بالایی داشت. او بازیکن محبوبی بود که خیلی‌ها دوستش داشتند و حتی استقلالی‌ها هم برایش احترام قائل هستند. کریمی از لحاظ روحی و روانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. او تجربیات زیادی از دوران بازیگری دارد که می‌تواند از آنها هم استفاده کند.

او تاکید کرد: از مدت ها پیش قرار بود کی‌روش مربی ایرانی انتخاب کند و تصمیم بر این گرفته شد که کریمی بیاید. او انتخاب خوبی است هر چند معلوم نیست با توجه به نداشتن کارت مربیگری، چگونه در جام ملت‌ها روی نیمکت خواهد نشست. امیدوارم او در تیم ملی موفق باشد و البته در آینده با کی‌روش دچار مشکل و اختلاف نشود چون کی‌روش در گذشته با مربیان ایرانی دچار چالش شد.

پورحیدری در خصوص اینکه از فرهاد مجیدی هم به عنوان فردی که شانس حضور در کادر فنی تیم ملی گفت: فرهاد شخصیتی محبوب است و او هم می تواند به تیم ملی کمک کند، این در حالی است که ظاهرا قرار است یک مربی داخلی دیگر هم توسط کی‌روش انتخاب شود. فرهاد مدتی است که به شکل جدی در کلاس های مربیگری شرکت می کند در ضمن این کلاس ها بر خلاف ایران طوری نیست که یک نفر با سه هفته کلاس رفتن،کارت مربیگری بگیرد.

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:17 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

ويسی: آقای حسن‌زاده بچه می ترسانيد

ويسی: آقای حسن‌زاده بچه می ترسانيد

 

عبدالله ويسي

عبدالله ويسي

 عبدالله‌ ویسی در مورد صحبت‌های اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی که اعلام کرده با ویسی برخورد می‌کنیم تا امثال او تکلیف‌شان را بدانند، گفت: مگر اعدامم می‌کنند که می‌گویند کاری می‌کنیم تا تکلیفشان را بدانند، مگر من فحاشی کردم یا به کسی تهمت زدم یا مثل حقی که از ما خورده شد حق کسی را خوردم؟ چرا نمی‌توانیم از حق‌مان دفاع کنیم؟ در 5 بازی داور اشتباهات 100درصد علیه ما داشته است که در نتیجه مسابقه تأثیر گذاشت.

وی افزود: مگر در بازی مقابل ذوب‌آهن، ملوان و صبای قم که پنالتی‌مان را نگرفتند حرف زدم؟ مگر در بازی مقابل فولاد که بازیکن ما اخراج شد حرفی زدم؟ در بازی مقابل ملوان پنالتی ما را نگرفتند آن وقت به اشتباه بازیکن ما را اخراج کردند و برای ملوان پنالتی گرفتند. آقای حسن‌زاده چه کاره است که این حرف‌ها را می‌زند؟! او می‌خواهد بلا به سرم بیاورم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود می‌خواهد طوری با او برخورد کند تا حساب کار دست دیگران بیاید، اظهار داشت: بله، اصلا اگر می‌خواهند بیایند به گوشم بزنند. من فقط از خدا می‌ترسم. یک خوزستانی عشایری هستم که تلفیقی از لر و عربم، از هیچ‌کس نمی‌ترسم و نمی‌گذارم کسی حقم را بخورد. هر چقدر حق‌خوری شده است بس است دیگر. آقایان بروید اشتباهات داوری را نگاه کنید، آقای جباری با من خصومت شخصی دارد که سر یک تیم را برید. اشتباهات او را در بازی نگاه کنید.

ویسی با اعلام اینکه دقایق صحنه‌هایی از بازی که داور دچار اشتباه شده است را درآورده است، خاطر نشان کرد: دقیقه 4 و 42 ثانیه، 21 و 45 ثانیه، دقیقه 39 و پنالتی که در دقیقه 44 گرفته شد، اصلا داور صحنه را ندید و کمکش هم پرچم خود را بالا نیاورد. من صحنه را میکس کردم و دور بازیکنان دایره کشیدم، داور اصلا صحنه را نمی‌بیند تازه اگر هم ببیند بازیکن ما روی زمین افتاد و بدون اینکه مانع حرکت کسی شود یا پایی را بزند بازیکن پرسپولیس خودش را زمین می‌اندازد. واقعا اشتباهات خنده‌دار بود. در دقیقه 92 در گوشه زمین خطای خنده‌داری را گرفت که بازی را از سرعت انداخت. دقیقه 93 و 40 ثانیه خطای موسی کولی‌بالی را گرفت که به هیچ وجه خطا نبود. جالب است می‌خواهند من را تنبیه کنند، آنها با این اشتباهات باید من را مورد تشویق قرار دهند.

ویسی در ادامه تأکید کرد: به کدام داور بی‌احترامی کردم.  یدالله جهانبازی، محسن ترکی، اکبریان و خورشیدی بیایند صحبت کنند و این مسئله را تأیید کنند. من کی دچار اشتباه شدم. از داوران جوان سؤال کنید، 10 بار آنها دچار اشتباه شدند اما در پایان بازی خسته‌ نباشید گفتم. حسن‌زاده من را به خوبی می‌شناسد. 10 بار با یکدیگر به صورت تلفنی صحبت کردیم و او اعلام کرده یکی از سالم‌ترین مربیان هستم حالا چطور شده که این حرف‌ها را می‌زند!

وی افزود: مگر شما نمی‌گفتی امثال تو باید در فوتبال ایران باشند، حالا چرا ویسی بد شده است. حق چه کسی را در این کشور خوردم؟ مگر ایرادی دارد که گفتم داور کارمند وزارت ورزش است. چطور او می‌تواند برای تیمی که زیر نظر وزارت ورزش است قضاوت کند. او در کمیته آموزش چه کاری انجام می‌دهد، وقتی در کمیته آموزش است در کمیته داوران چه می‌کند. این آقا چطور توانسته 3 شغله باشد!

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که او فقط اعلام کرده چرا فردی که عضو وزارت ورزش است برای تیمی قضاوت می‌کند که زیر نظر وزارت ورزش است و به کسی اتهامی نزده است، اظهار داشت: من بد دهنی هم نکرده‌ام، داوری افتضاح بود. صحنه‌هایی که درآوردیم را به برنامه 90 می‌دهیم تا مردم قضاوت کنند. برنامه 90 به حرمت مردم خوزستان 10 دقیقه وقت بگذارد و اشتباهات داوری را به نمایش دربیاورد. به شکلی صحبت می‌کنند که انگار می‌خواهند بچه بترسانند، ما در جنگ صدام علیه ایران به همراه خانواده‌مان زیر بمب، موشک، تانک و هواپیما بودیم و از کسی نترسیدم آن وقت شما می‌خواهید با این حرف‌ها ما را بترسانید؟ زورتان آمده که گفتیم داورتان اشتباه می‌کند. شاید می‌خواستید پرسپولیس از بحران دربیاید. سرتان را مثل کبک درون برف کردید. پرسپولیس خیلی خوب از بحران درآمد و 7 امتیاز به دست آورد. این اتفاق به چه قیمتی افتاد. آقای حسن‌زاده چه زمان من به شما و کمیته داوران بی‌احترامی کردم که این بار دومم باشد. می‌گویند برخورد می‌کنیم انگار قتلی مرتکب شده‌ام. جنایتکاران و خائنان در این کشور می‌چرخند اما برخورد نمی‌شود مگر چه کاری انجام داده‌ام که می‌خواهند با من برخورد کنند. باز هم اعتراض می‌کنم و باز هم این کار را انجام خواهم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این اتفاقات فکر نمی‌کند باز هم خودش قربانی شود، گفت: تیم و باشگاه را قربانی کردند عیبی ندارد، بگذارید من هم قربانی شوم. ما سالم‌ترین باشگاه هستیم، یک ریال به کسی بدهی نداریم و هیچ فردی که اتهام دلالی داشته باشد در باشگاه ما حضور ندارد و پایش به باشگاه ما باز نشده است. سالم‌ترین بازیکنان را به باشگاه جذب کردیم، باید باشگاه و من مورد تشویق قرار بگیرم. اگر دوست دارند ما هم تغییر رفتار بدهیم و آن طور شویم، قراردادهایمان را واضح و روشن به همه نشان داده‌ایم، هیچ شکایتی از ما در کمیته انضباطی نیست. آقای حسن‌زاده این کارنامه جای تشویق دارد. به جای ما با داور برخورد کنید که چرا به این شکل قضاوت کرد.

وی تأکید کرد: چرا حق تیم شهرستانی را خوردید. من حرف حق را زدم باز هم می‌گویم داوری بد نبود بلکه افتضاح بود. آقای حسن‌زاده همیشه می‌گفتید من از سالم‌ترین مربیان هستم و باید در فوتبال بمانم، من همان ویسی‌ام چرا همان صحبت‌ها را می‌کنید.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که باید سوشا مکانی در دقیقه 21 اخراج می‌شد، عنوان کرد: کمک داور مقابل داور وسط ایستاده بود و اول به داور نگاه کرد تا ببیند پرچم بزند یا نه و این کار را انجام نداد سپس کمک داور طرف مقابل می‌توانست در سمت دیگر زمین پنالتی بگیرد، چرا این کار را نکرد؟ شما به عکس داور نگاه کنید، او پشت بازیکن قرار دارد و اصلا صحنه را نمی‌بیند. دید بازیکن پرسپولیس به زمین افتاده و اعلام پنالتی کرد تازه کمک‌ داور پرچم زد و به سود ما پنالتی گرفت. اما وقتی دید داور روی نقطه پنالتی آمده است او هم تصمیم داور را تأیید کرد. این اتفاقات چه دلیلی دارد؟ ما 4 جوان را به تیم آوردیم و تلاش می‌کنند، چرا باید این اتفاقات بیفتد. اگر اشتباه در صحنه اوت، کرنر یا هندی باشد قابل قبول است اما داور 7 سوت معنی‌دار زد. از حسن‌زاده انتظار زیادی دارم. شما که قاضی و مکه رفته هستید باید این مسائل را بررسی کنید. من همان فردی هستم که بارها از من تعریف کردید. اجازه بدهید از حقم دفاع کنم یک بار هم از داور بپرسید که چرا حق یک تیم را خوردید.
 

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:16 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

عجیب اما واقعی: مهرداد اولادی از دنیای فوتبال کناره گیری کرد

عجیب اما واقعی: مهرداد اولادی از دنیای فوتبال کناره گیری کرد

 

مهرداد اولادی

مهرداد اولادی

 مهرداد اولادی که در ابتدای فصل جدید از استقلال جدا شد و به ملوان پیوست تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

این بازیکن با وجود آنکه امسال با ملوانی ها قرارداد دارد اما در سن 28 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ورشی این خبر را تائید کرد.

[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:9 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]