رباط صلیبی رضا نوروزی پاره شد

رباط صلیبی رضا نورورزی پاره شد

 

 

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد: ساعتی پیش با مشخص شدن نتیجه MRI، پارگی رباط صلیبی رضا نوروزی تایید شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام کادر پزشکی تیم، رضا نوروزی که در بازی با ملوان از ناحیه زانو آسیب دید، دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

 

کادر پزشکی سرخپوشان این خبر را ظهر امروز بعد از رسیدن نتیجه MRI و معاینه و گزارش پزشک متخصص معتمد باشگاه اعلام کرد.

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:51 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سامی اتوئو با قراردادی یک سال به لیورپول خواهد پیوست

سامی اتوئو با قراردادی یک سال به لیورپول خواهد پیوست

به نظر می رسد مهاجم سابق باشگاه چلسی، در آستانه امضای قرارداد با لیورپول قرار دارد.

 

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، لیورپول پس از موفقیت در انتقال ماریو بالوتلی، می خواهد سامی اتوئو را نیز به خدمت بگیرد تا راجرز از یک خط حمله قدرتمند برخوردار باشد.
اتوئو پس از ترکی چلسی، یک بازیکن آزاد محسوب می شود و تعداد زیادی از باشگاه های اروپایی، آمریکایی و شرقی به دنبال خرید او هستند.

این قابل درک است که مهاجم کامرونی بیشتر مایل باشد که فوتبالش را در لیگ برتر انگلستان ادامه دهد. آژاکس و اورتون باشگاه هایی هستند که نامشان در لیست تیم های مورد علاقه به اتوئو دیده می شود، اما به نظر می رسد شانس لیورپول برای انتقال این مهاجم بیشتر از هر باشگاه دیگری باشد.
لیورپول و اتوئو بر سر یک قرارداد یک سال و دستمزد هفتگی 93 هزار یورو توافق خواهند کرد. به نظر می رسد یک بار دیگر باید زوج بالوتلی و اتوئو را تماشا کنیم، این دو در اینتر نیز با هم همبازی بودند.

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:38 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

فوری: مصدومیت نیمار از ناحیه قوزک پا و غیبت احتمالی او در دیدار برابر الچه

فوری: مصدومیت نیمار از ناحیه قوزک پا و غیبت احتمالی او در دیدار برابر الچه

 فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا به علت مصدومیت تمرین امروز تیم فوتبال بارسلونا را نیمه کاره رها کرد.

 

 باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش با تایید مصدومیت نیمار و مشکل او در ناحیه قوزک پای چپ اذعان کرد که آزمایش های نهایی برای ارزیابی دقیق مصدومیت او به زودی انجام خواهد شد.

به همین دلیل و بر اساس اخبار رسیده از اسپانیا به نظر می رسد که لوئیز انریکه  در صورتی که این ستاره برزیلی نتواند در اولین دیدار بارسلونا برابر الچه در رقابت های لالیگا حضور یابد، با توجه به مشکلات گوارشی پدرو و عدم تمرین او با تیم در چند روز گذشته و همچنین محرویت لوئیز سوارز،  از مونیز الحدادی جوان  به عنوان جانشین نیمار در بازی یک شنبه شب استفاده خواهد کرد.

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:34 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

عمران‌زاده: ساعت ۷:۳۰ فردا سینه‌به‌سینه با نظری صحبت می‌‌کنم

عمران‌زاده: ساعت ۷:۳۰ فردا سینه‌به‌سینه با نظری صحبت می‌‌کنم؛ نه کسی را تهدید کردم و نه اهل این کارها هستم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:" اگر نظری جویباری گفته که ساعت ۷:۳۰ صبح در باشگاه حضور دارد، فردا (شنبه) همین ساعت به باشگاه می‌روم تا رودررو با او صحبت کنم."

 

  حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال که گفته بود از تهدید بازیکن نمی‌ترسد و هر کسی حرفی دارد به باشگاه بیاید، اظهار داشت:" من نه کسی را تهدید کرده‌ام و نه تهدید خواهم کرد. اهل این کارها نستیم که بخواهم با تهدید با کسی حرف بزنم."

وی افزود:" سال‌های گذشته به ما قول می‌دادند اما به آن عمل نمی‌کردند اما امسال شرایط متفاوت شده و قضیه باید فرق کند. از مسئولان باشگاه و همچنین بهرام افشارزاده تشکر می‌کنم که شرایط باشگاه با سال‌های گذشته تغییر کرده و همه چیز طبق نظم پیش می‌رود. در این چند سالی که در استقلال حضور دارم، تاکنون ندیده بودم که مدیران باشگاه صبح زود در باشگاه باشند."

مدافع استقلال با بیان اینکه «من مرد هستم و مردانه حرفم را می‌زنم»، تاکید کرد:" اگر نظری جویباری تلفنی با من صحبت می‌کرد، ناراحت نمی‌شدم. اگر نظری گفته ساعت 7:30 صبح در باشگاه حضور دارد، فردا (شنبه) همین ساعت به باشگاه می‌روم تا سینه به سینه و رودررو با نظری جویباری صحبت کنم. ضمن اینکه وقت می‌گیرم تا با افشارزاده هم در مورد وضیعتم صحبت کنم."

عمران‌زاده در ادامه در خصوص مصدومیتش گفت:" روز یکشنبه آینده از من تست گرفته می‌شود و به احتمال زیاد از روز سه‌شنبه در تمرینات حاضر می‌شوم. باید از دکتر نوروزی و خانم محمدی که در این مدت برای من زحمت کشیدند، تشکر کنم."

وی در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال مقابل پیکان تصریح کرد:" دیدار با پیکان به خاطر حضور مهدی رحمتی حساس شده است. مهدی رفیق ما است و امیدوارم هر جا حضور دارد، سالم باشد اما استقلال به فکر گرفتن 3 امتیاز است تا در کورس قهرمانی حضور داشته باشد."

مدافع استقلال درباره عدم حضورش در دیدار با پیکان و مصاف با مهدی رحمتی گفت:" نه تنها برای بازی با پیکان بلکه برای همه مسابقاتی که حضور ندارم، ناراحتم و حرص می‌خورم. در بازی با پیکان به ورزشگاه نمی‌روم چون در دیدار با سایپا من و امیر حسین صادقی آنقدر حرص خوردیم و بالا و پایین پریدیم که پای‌مان درد گرفت."

عمران‌زاده در پایان عنوان کرد:" این مصدومیت و حرص‌هایی که خوردم تجربه‌ای شد تا در زمین بیشتر مایه بگذارم. به قول امیر قلعه‌نویی پیراهن استقلال برای بازیکنان مثل ناموس می‌ماند چون هواداران عاشق تیم‌شان هستند و تنها پیروزی می‌خواهند."

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:27 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

تمرین استقلال، سوژه‌های جالب در یک تمرین/ کرار جاسم با پدر آمد

تمرین استقلال، سوژه‌های جالب در یک تمرین/ کرار جاسم با پدر آمد

 

تمرینات استقلال

تمرینات استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار روز یکشنبه مقابل پیکان در چارچوب مسابقات لیگ برتر ساعت 18 امروز پنجشنبه در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

* تمرین ابتدا با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان آغاز شد وی در بخشی از سخنان خود به بازیکنان گفت: نباید به راحتی گل بخوریم و زحمات سایر بچه‌ها نادیده گرفته شود. باید هماهنگی بین خط هافبک و خط دفاع بیشتر شود.

* قلعه‌نویی همچنین در صحبت‌های خود از آندرانیک تیموریان خواست تا حرف‌هایش را به مگویان بازیکن ارمنستانی استقلال انتقال دهد ضمن اینکه قلعه‌نویی به صورت خصوصی به وسیله تیموریان با مگویان صحبت کرد.

* کرار جاسم به همراه پدرش در تمرین حاضر شد، پدرش مورد استقبال کادر فنی و استقلالی‌ها قرار گرفت.

* یک سگ ولگرد در تمرین آبی‌پوشان دور زمین می‌چرخید که این مسئله باعث سوژه بازیکنان و هواداران استقلال تبدیل شده بود.

* هنگامی که میلاد فخرالدینی در حال ورود به زمین بود محسن فروزان با دیدن وی به خاطر حمایتی که فخرالدینی از او کرده بود تشکر کرد.

* شکست دو بر یک تیم پرسپولیس مقابل ملوان انزلی به سوژه اصلی بازیکنان و هواداران استقلال بود.

* خسرو  حیدری هافبک تیم فوتبال استقلال تنها غایب آبی‌پوشان در تمرین امروز بود.

* هنگامی که امید ابراهیمی وارد زمین می‌شد هواداران از وی به خاطر گل‌هایی که مقابل سایپا به ثمر رسانده بود تشکر می‌کردند.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان دویدن دور زمین، بازی‌های قدرتی بود. ضمن اینکه آبی‌پوشان به مرور کارهای تاکتیکی پس از انجام این آیتم‌ها پرداختند.

* کرار جاسم و پژمان نوری به همراه فرزندان خود در تمرین حاضر شدند.

* در یک بخش از تمرین آبی‌پوشان که مربوط به فوتبال درون تیمی بود شاهرخ بیانی نیز با بازیکنان فوتبال بازی کرد. در این بخش تمرینی بازیکنان کری زیادی داشتند.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه هفته آینده از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:25 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

گزارش تمرین پرسپولیس، اصلی‌ها ریکاوری کردند/ بحث هواداران درباره باخت به ملوان

گزارش تمرین پرسپولیس، اصلی‌ها ریکاوری کردند/ بحث هواداران درباره باخت به ملوان

 

تمرینات پرسپولیس

تمرینات پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال امروز پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل ملوان ابتدا به ریکاوری مشغول شدند و پس از آن به استخر و  آب درمانی رفتند.

* دیگر بازیکنان پرسپولیس زیر نظر کادر فنی پس از دویدن و حرکات کششی، پاسکاری و مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی را در برنامه داشتند.

* حدود 50 هوادار از تمرین امروز دیدن کردند و در مورد شکست روز گذشته پرسپولیس بحث و گفت‌وگو می‌کردند.

* طبق روال روزهای گذشته بازیکنان مصدوم زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشتند.

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:21 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اوساسونا برای جذب انصاری‌فرد محتاطانه عمل می‌کند؛ ساراگوسا به دنبال مهاجم

اوساسونا برای جذب انصاری‌فرد محتاطانه عمل می‌کند؛ ساراگوسا به دنبال مهاجم

یک سایت اسپانیایی اعلام کرد که باشگاه اوساسونا برای جذب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مختاطانه عمل خواهد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از «noticias de Navarra»، کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی یکی از بازیکنان مورد نظر باشگاه اوساسونا برای تقویت ترکیب تیمش پیش از پایان یافتن فصل نقل و انتقالات است. اوساسونا به جذب این بازیکن تمایل دارد اما وی پیشنهادات دیگری هم دارد و همین انعقاد قرارداد با او را پیچیده می‌کند. اوساسونا به دنبال بازیکنی است که به مانو و نینو در گلزنی کمک کند.

این در حالی است که اوساسونا فردا شب در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم اسپانیا به مصاف تیم دوم بارسلونا خواهد رفت.

کریم انصاری‌فرد یک مهاجم ایرانی است که در رقابت‌های جام‌جهانی برزیل برای تیم ملی کشورش به میدان رفت. این بازیکن به دنبال این است که کشورش را ترک کند تا به پیشرفت ادامه دهد. وی پیشنهادات دیگری نیز دارد. تیم دیگری که تمایل به جذب بازیکن ایرانی دارد، رئال ساراگوسا است که این تیم هم به دنبال تقویت خط حمله‌اش است و مانند اوساسونا مشکل مالی دارد.

این بازیکن پس از رد پیشنهادات تیم‌های قدرتمند لیگ برتر ایران تمایل دارد در باشگاه‌های اسپانیا بازی کند. بر اساس گزارش رسانه‌های ایران این انتقال تقریبا قطعی شده و در روزهای آینده اعلام می‌شود اما اوساسونا ترجیح می‌دهد بسیار محتاطانه عمل کند. این در حالی است که رسانه‌های ایران خبر قرارداد اوساسونا با نکونام را نیز زودتر از منابع اسپانیایی اعلام کردند. انصاری‌فرد 40 بازی ملی در کارنامه دارد که یکی از مهم‌ترین امتیازات وی برای پیوستن به اوساسونا محسوب می‌شود. از طرف دیگر این بازیکن پیشنهادات بهتری دارد که اوساسونا نمی‌تواند با آنها برابری کند.

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:19 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پولادی به الشحانیه قطر پیوست

پولادی به الشحانیه قطر پیوست

 

مهرداد پولادی

مهرداد پولادی

مهرداد پولادی، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی به مدت یک فصل به باشگاه الشحانیه قطر پیوست.

پولادی پس از انجام تست‌های پزشکی، امروز قراردادش را با تیم قطری امضا کرد.

الشحانیه به تازگی به لیگ برتر قطر موسوم به لیگ ستارگان صعود کرده است.

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:13 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

فوری؛ پارگی رباط صلیبی رضا نوروزی تائید شد

فوری؛ پارگی رباط صلیبی رضا نوروزی تائید شد

پارگی رباط صلیبی زانوی راست مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تائید شد.

 

   به گزارش خبرگزاری فارس، با تائید پزشکان خبر پارگی رباط صلیبی رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تائید شد.

این مهاجم حالا باید به مداوای زانوی پای راستش که دچار مصدومیت شده بپردازد و اگر مجبور به عمل جراحی شود بین 6 تا 7 ماه را به دور از میادین خواهد بود.

نوروزی در دیدار مقابل ملوان گل زد اما این گل برایش بد یمن بود و این مهاجم حالا با این مصدومیت روبرو شده است.

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:11 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال/ ملوان 2 – پرسپولیس 1

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال/ ملوان 2 – پرسپولیس 1

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) با نتیجه دو بر یک، بازی را به ملوان واگذار کرد.

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به پیر‌وزی رسید. گل پرسپولیس توسط رضا نوروزی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل‌های ملوان نیز توسط مهرداد اولادی و محسن یوسفی وارد دروازه نیلسون شد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون جونیور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، احمد نورالهی (از دقیقه 46 محمد نوری)، مهرداد کفشگری (از دقیقه 30 رضا حقیقی)، میثم حسینی، مهدی طارمی ( از دقیقه 61 محمد عباس‌زاده)، امید عالیشاه و رضا نوروزی.

سرمربی: علی دایی

 ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، علیرضا رمضانی (از دقیقه 81 محمد دارابی)، نیما دلاوری، احمد آهی، حسن جعفری، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، محسن یوسفی، محمدهادی یعقوبی (از دقیقه 70 عزیز معبودی)، مهرداد اولادی و سیدجلال رافخایی (از دقیقه 91 محمد حسین کنعانی).

سرمربی: نصرت الله ایراندوست

در دقیقه 7 این مسابقه ضربه کاشته ملوانی‌ها در داخل محوطه جریمه به مهرداد اولادی رسید و او هم با یک ضربه زمینی دروازه‌ پرسپولیس را باز کرد و گل اول ملوان را به ثمر رساند. این اولین گل ملوان در لیگ چهاردهم بود.

در دقیقه 17 ضربه کاشته ارسالی در محوطه جریمه میزبان، توپ با دست مدافع ملوان مهار شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. رضا نوروزی ضربه پنالتی را به زیبایی وارد دروازه ملوان کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

پس از تساوی، بازی در میانه میدان در جریان بود و دو تیم در شرایط بد آب و هوایی بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

علی دایی در دقیقه 30 مهرداد کفشگری را به دلیل مصدومیت از زمین خارج کرد و رضا حقیقی به جای او در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

حسین زرگر داور مسابقه در دقیقه 31 به بازیکنان استراحت داد تا بازیکنان آب بنوشند. این وقفه در بازی بعد از جام جهانی جز قوانین فوتبال در آمد.

محسن یوسفی در دقیقه 44 در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که او هم با یک ضربه شوت، گل دوم ملوان را به ثمر رساند. نیمه اول این بازی با نتیجه دو بر یک خاتمه یافت و بازیکنان به رختکن رفتند.

پرسپولیس در نیمه دوم بارها و بارها روی دروازه ملوان حمله‌ور شد اما گویا دروازه ملوانان طلسم شده بود.

 

در دقیقه 87 محمدرضا خانزاده از دو قدمی توپ را به تیرک دروازه ملوان کوبید. حسین زرگر داور این بازی 6 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که پس از پایان وقت قانونی و وقت‌های اضافه تیم پرسپولیس این دیدار را با نتیجه دو بر یک به میزبان واگذار کرد.

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:36 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سیاسی: هیأت مدیره از مدیر عامل و کادر فنی حمایت می کند

سیاسی: هیأت مدیره از مدیر عامل و کادر فنی حمایت می کند

 

رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت:پرسپولیس شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد اما تردید نداریم که مجموعه پرسپولیس و هواداران با سربلندی از این آزمون خارج خواهند شد

رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت:پرسپولیس شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد اما تردید نداریم که مجموعه پرسپولیس و هواداران با سربلندی از این آزمون خارج خواهند شد و هیأت مدیره پرسپولیس حمایت خود را از مدیر عامل و کادر فنی اعلام می‌کند.
حمیدرضا سیاسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت:پرسپولیس روزهای سختی را سپری می‌کند اما تردید نداریم که مجموعه پرسپولیس و هواداران این آزمون را با موفقیت پشت سر می‌گذارند.
وی ادامه داد: طبیعی است در شرایط فعلی نگرانی‌های بسیاری برای هواداران بوجود آید که هیأت مدیره، مدیر عامل و اعضای تیم به آن واقف هستند و آن را درک می‌کنند.
رئیس هیأت مدیره خاطرنشان کرد: همچنین قابل انتظار است در شرایط فعلی شایعات و گمانه‌زنی‌های گوناگونی درباره بحث‌های مختلف باشگاه مطرح شود اما در همین جا با توجه به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نشست هیأت مدیره اعلام می‌کنم؛ هیأت مدیره از مدیر عامل، اعضای تیم بویژه کادر فنی حمایت خواهد کرد و این آمادگی اعلام شده است تا در چارچوب قواعد و قوانین وصف شده و با عنایت به سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان هر آنچه در توان دارد برای حل مشکلات بکار بگیرد.
وی در پایان افزود: همچنین از مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان انتظار داریم تمام تلاش خود را برای خروج تیم از شرایط فعلی و از بین بردن نگرانی‌های هواداران بکار بگیرند.
[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:34 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اولین فهرست تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین اعلام شد

اولین فهرست تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین اعلام شد

 

تیم ملی آرژانتین

تیم ملی آرژانتین

تاتا مارتینو، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین، اولین فهرستش را برای دیدار دوستانه مقابل تیم ملی آلمان در دوسلدورف اعلام کرد.

همه بازیکنان این فهرست 20 نفره، در فهرست تیم ملی آرژانتین در جام جهانی حضور داشتند و تنها فرناندو گاکو، آگوستین اوریون و ماکسی رودریگس از بازیکنانی که در برزیل بودند، در این فهرست جای ندارند. در واقع در این فهرست، تنها از بازیکنانی که در اروپا بازی می کردند، دعوت شد.

 

فهرست آرژانتین برای دیدار مقابل آلمان:

دروازه بان ها: سرخیو رومرو، ماریانو آندوخار

مدافعان: پابلو سابالتا، فدریکو فرناندس، اسکیل لاوتزی، مارکوس روخو، هوگو کامپانیارو، مارتین دمیچلیس، خوسه باسانتا

هافبک ها: خاویر ماسچرانو، لوکاس بیلیا، ریکاردو آلوارس، آگوستو فرناندس، آنخل دی ماریا، انزو پرز

مهاجمان: لیونل مسی، گونسالو ایگواین، سرخیو آگوئرو، رودریگو، اسکیل لاوتزی

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:23 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

ليورپول همچنان خواهان رادامل فالکائو

ليورپول همچنان خواهان رادامل فالکائو

 

رادامل فالکائو

رادامل فالکائو

مهاجم کلمبیایی که فصل گذشته با انتقالی 50 میلیون پوندی از اتلتیکو مادرید به موناکو پیوست، به نظر می رسد از حضور در لیگ فرانسه راضی نیست و مشتاق بازگشت به مادرید است.

اگرچه، رئال مادرید تاکنون 90 میلیون پوند برای قرارداد جیمز رودریگز، تونی کروس و ناواس پرداخت کرده است و حالا مجبور به کنترل مخارج خود به منظور مطابقت با قوانین فیرپلی مالی یوفا می باشد. رئالی ها علاقه مند هستند تا فالکائو را به صورت قرضی و با داشتن شرایط عقد قراداد دائمی در فصل آینده به خدمت بگیرند اما مسئولین موناکو شرایط آن ها را نخواهند پذیرفت چراکه آن ها معتقدند رئال باید مبلغ قرارداد دائم را جلوتر پرداخت کند.

هرچند موناکو آماده انتقال قرضی او به برای یک فصل به تیمی دیگر است و رئال پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در دو هفته آینده می بایست با پیشنهادی رسمی نظر مسئولین موناکو را به خود جلب کند.

برندان راجرز سرمربی لیورپول صراحتا اعلام کرده است که بستن قرارداد با یک مهاجم دیگر در اولویت برنامه های او پیش از به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات است و البته به تحسین رادامل فالکائو پرداخته است.

لیورپول همچنان احتمال پیوستن فالکائو به مادرید را بیشتر می داند اما شرایط را تحت نظر دارد تا فالکائو در صورت محقق نشدن انتقالش به رئال، جذب لیورپول شود.

هرچند دستمزد فالکائو بیش از 200 هزار پوند در هفته است اما بنا به گزارش ها از نظر مالی مانعی برای انتقال فاکائو وجود ندارد. موناکو 12 میلیون پوند برای انتقال قرضی او تعیین کرده است که می تواند با انجام مذاکرات کاهش پیدا کند. منچستر سیتی نیز مذاکراتی برای جذب فالکائو انجام داده است که البته در حال حاضر این مذاکرات ادامه نیافته است.

لیورپول همچنین نتو دروازه بان فیورنتینا را تحت نظر دارد، کسی که احتمال پیوستنش تا پایان ماه به لیورپول زیاد است. این انتقال پس از فروختن پپه رینا به بایرن مونیخ، به منظور تقویت رقابت میان دروازه بان های تیم صورت می گیرد.

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:19 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

توافق بایرن مونیخ و مهدی بن‌عطیه

توافق بایرن مونیخ و مهدی بن‌عطیه

 

مهدی بن‌عطیه

مهدی بن‌عطیه

روزنامه اکیپ در گزارشی که چهارشنبه (امروز) منتشر کرد، خبر از توافق میان «مهدی بن‌عطیه» ‌و بایرنی‌ها داد.

مطابق این گزارش، پرافتخارترین تیم آلمانی با کاپیتان تیم ملی مراکش بر سر قرارداد و دستمزد توافق کرده است. البته هنوز توافق آ.اس.رم، باشگاه ایتالیایی این بازیکن باقی مانده که باید حل شود.

مونیخی‌ها حاضرند 25 میلیون یورو پرداخت کنند در حالیکه تیم نخست شهر رم درخواست 33 میلیون یورو کرده است.

در صورتی که این تفاهم نیز صورت گیرد، بن‌عطیه قرار است جانشین خاوی مارتینز اسپانیایی شود که هفته قبل دچار پارگی رباط صلیبی شد و به مدت 6 ماه غایب سرخ‌پوشان خواهد بود.

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:14 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

آخرین روزهای حضور بالوتلی در میلان

آخرین روزهای حضور بالوتلی در میلان

 

ماریو بالوتلی

ماریو بالوتلی

سایت فوتبال ایتالیا ادعا کرده است که باشگاه میلان تایید کرده است مذاکراتی میان این باشگاه و لیورپول برای انتقال ماریو بالوتلی به آنفیلد در جریان است.

به گزارش این سایت، شبکه تلویزیونی باشگاه میلان صبح امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرده است که خبر مذاکره روسونری و لیورپولی‌ها برای بازگرداندن سوپرماریو 24 ساله به لیگ برتر با سرعتی زیادی در حال رسیدن به نتیجه است.

سایت باشگاه میلان هم با انتشار بیانیه‌ای کوتاه این خبر را تایید کرده که در آن آمده است: اعضای تیم میلان در زمین تمرینی میلانلو در حال تمرین هستند. ماریو بالوتلی هم که مذاکرات در مورد قرارداد او در حال انجام است، در حال هم‌تیمی‌هایش تمرین می‌کند.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا مهاجم پیشین منچسترسیتی که 2 فصل پیش به میلان ملحق شد، صبح امروز به هنگام ورودش به میلانلو به برخی از هم‌تیمی‌هایش در روسونری گفته است که آخرین روزهای حضور او در میان قرمز و مشکی‌پوشان را سپری می‌کند.

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:12 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سوارز: براي ترک عادت «گاز گرفتن» تحت نظارت روانپزشک قرار گرفته ام

سوارز: براي ترک عادت «گاز گرفتن» تحت نظارت روانپزشک قرار گرفته ام

 

لوییز سوارز

لوییز سوارز

لوییز سوارز اروگوئه ای بازیکن تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا اذعان کرد در هفته های اخیر برای از بین بردن انگیزه هایی که موجب «گاز گرفتن» بازیکنان حریف می شود ، زیر نظر متخصصان روان پزشک قرار گرفته است.

سوارز هنگام معرفی به رسانه ها و تماشاگران به عنوان بازیکن جدید بارسلونا گفت :« این مسئله ای شخصی است اما تحت نظارت برخی متخصصان قرار گرفته ام ، محرومیت صورت گرفته است و باید آن را پذیرفت.»

به گزارش خبرگزاری آلمان از بارسلونا ، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) لوییز سوارز را به علت گاز گرفتن جورجیو کیلینی مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا در بازی دو تیم در گروه چهارم جام جهانی 2014 برزیل ، تا 25 اکتبر از بازی برای باشگاه جدیدش بارسلونا محروم کرده است.

فیفا همچنین سوارز را 9 بازی از همراهی تیم ملی فوتبال اروگوئه محروم کرد.
گاز گرفتن کیلینی ، سومین مورد مشابه در طول دوره فوتبال سوارز به شمار می آید.
رسانه های اسپانیا اخیرا اعلام کردند باشگاه بارسلونا بندی را در قرارداد سوارس گنجانده است که در صورت تکرار چنین کاری ، وی را با مجازات روبرو می کند.

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:7 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کفاشیان: فقط در چند مورد باید با کی‌روش به تفاهم برسیم

کفاشیان: فقط در چند مورد باید با کی‌روش به تفاهم برسیم

 

علی کفاشیان

علی کفاشیان

علی کفاشیان در حاشیه جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد در مورد این جلسه گفت: ما قبلا با کی‌روش تفاهم کرده بودیم و خودش هم پیش از این به ما بله را گفته بود تا الان هم جلسه خوب بوده و فقط چند مورد مانده تا بر سر آن با هم تفاهم کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همین امروز قرارداد همکاری بین او و کی‌روش امضاء می‌شود، عنوان کرد: مهم این است که ما با هم تفاهم کنیم و در این چند مورد هم به تفاهم برسیم حالا اگر شد قرارداد را امروز تمدید می‌کنیم و اگر نشد این کار در روزهای آینده عملی خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا مهدی تاج در جلسه حضور داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: تاج در جلسه حضور نداشت اما قبل از این با من درباره حق پخش جلسه‌ای را برگزار کرد و چندین سوال پرسید.

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:5 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مذاکره انصاری فرد با اوساسونا

مذاکره انصاری فرد با اوساسونا

 

کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد

ساعاتی قبل رسانه های اسپانیایی عکس مهاجم تیم ملی ایران را در فرودگاه بیلبائوی اسپانیا در کنار مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا منتشر کردند.

کریم انصاری فرد

سایت diariodenavarra اسپانیا درباره این موضوع نوشته: مدیران اوساسونا مشغول مذاکره با کریم انصاری فرد مهاجم 24 ساله تیم ملی ایران هستند. او دیروز به همراه پیتر واسیلویچ مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا در فرودگاه بیلبائو دیده شد و عکس او خیلی زود در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

کریم انصاری فرد در شرایطی برای مذاکره با اوساسونا به اسپانیا رفته که گفته می شد او از لیگ روسیه پیشنهاد دارد اما گویا او فصل جدید را در کنار نکونام شروع خواهد کرد.

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:1 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

تیم منتخب جهان از نگاه سایت ورزشی پرسپولیس قهرمان

تیم منتخب جهان از نگاه سایت ورزشی پرسپولیس قهرمان

تیم منتخب جهان

تیم منتخب جهان

در پی نظرسنجی اخذ شده از کاربران محترم سایت ورزش 11 در خصوص انتخاب 11 فوتبالیست برتر حال حاضر جهان،  نتایج زیر حاصل شده است.

لینک خبر نظرسنجی

نتایج این نظر سنجی بر اساس بیشترین انتخاب در یک پست به دست آمده است.

 

ترکیب تیم منتخب جهان از نگاه کاربران سایت ورزش 11:

 

ترکیب منتخب: 3-3-4

 

دروازه بان:

مانوئل نویر

سن: 28 سال
قد: 193 سانتی متر
وزن: 92 کیلو گرم

باشگاه: بایرن مونیخ

ملیت: آلمان

فیلیپ لام

 

مدافعان:

فیلیپ لام

سن: 30 سال
قد: 170 سانتی متر
وزن: 66 کیلو گرم

باشگاه: بایرن مونیخ

ملیت: آلمان

فیلیپ لام

 

سرخیو راموس

سن: 28 سال
قد: 183 سانتی متر
وزن: 81 کیلو گرم

باشگاه: رئال مادرید

ملیت: اسپانیا

سرخیو راموس

 

تیاگو سیلوا

سن: 29 سال
قد: 183 سانتی متر
وزن: 79 کیلو گرم

باشگاه: پاری سن ژرمن

ملیت: برزیل

تیاگو سیلوا

 

مارسلو

سن: 26 سال
قد: 174 سانتی متر
وزن: 75 کیلو گرم

باشگاه: رئال مادرید

ملیت: برزیل

مارسلو

 

هافبک ها:

آندرس اینیستا

سن: 30 سال
قد: 170 سانتی متر
وزن: 65 کیلو گرم

باشگاه: بارسلونا

ملیت: اسپانیا

آندرس اینیستا

 

تونی کروس

سن: 24 سال
قد: 182 سانتی متر
وزن: 78 کیلو گرم

باشگاه: رئال مادرید

ملیت: آلمان

تونی کروس

 

گرت بیل

سن: 25 سال
قد: 183 سانتی متر
وزن: 74 کیلو گرم

باشگاه: رئال مادرید

ملیت: ولز

گرت بیل

 

مهاجمان:

نیمار

سن: 22 سال
قد: 175 سانتی متر
وزن: 64 کیلو گرم

باشگاه: بارسلونا

ملیت: برزیل

نیمار

 

کریستیانو رونالدو

سن: 29 سال
قد: 186 سانتی متر
وزن: 84 کیلو گرم

باشگاه: رئال مادرید

ملیت: پرتغال

کریستیانو رونالدو

 

لیونل مسی

سن: 27 سال
قد: 169 سانتی متر
وزن: 67 کیلو گرم

باشگاه: بارسلونا

ملیت: آرژانتین

لیونل مسی

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:48 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

لیونل مسی: لا ماسیا شخصیت من را شکل داد

لیونل مسی: لا ماسیا شخصیت من را شکل داد

 

لیونل مسی

لیونل مسی

ستاره آرژانتینی در 12 سالگی به بارسلونا پیوست و از سال 2004 برای تیم اول باشگاه بازی می کند. بسیاری او را نماد مدرسه فوتبال بارسلونا می دانند و او تایید کرد که لا ماسیا نه تنها روی بازی اش، بلکه روی رفتارش نیز تاثیرگذار بود.

لیونل مسی به مارکا گفت:" من به عنوان یک کودک به بارسا آمدم و در اینجا رشد کردم. آنچه من در بارسا یاد گرفتم، شخصیت من را شکل داد. من به دلیل مسائل اداری، نمی توانستم برای 6 ماه بازی کنم و بلافاصله در اولین بازی ام، مصدوم شدم. دوران سختی بود. بعد از اولن جلسه تمرینی، خجالت می کشیدم که همراه بقیه بازیکنان به رختکن بروم."

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:32 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کروس:بازی در برنابئو حس بی نظیری داشت

کروس:بازی در برنابئو حس بی نظیری داشت

 

تونی کروس

تونی کروس

تونی کروس در مورد اولین بزی خود در برنابئو صحبت کرد و آن را ” تجربه بی نظیری ” خواند.وی در صفحه فیس بوک خود نوشت که ” احساس آرامش ” می کند و بیشترین تلاش خود را انجام خواهد داد.

 

هافبک المانی گفت :” تجربه بی نظیری بود. این اولین بازی من در استادیوم سانتیاگو برنابئو بود. حس خیلی خوبی داشتم و بیشترین تلاشم را می کنم تا همه هواداران رئال مادرید را خوشحال کنم.”

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:29 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اخبار کوتاه نقل و انتقالات تابستان؛ بایرن در آستانه خرید بن عطیه؛ رقابت یوونتوس و آرسنال برای جذب نا

اخبار کوتاه نقل و انتقالات تابستان؛ بایرن در آستانه خرید بن عطیه؛ رقابت یوونتوس و آرسنال برای جذب ناستاسیچ

 اخبار نقل و انتقالات تابستان.

 

◄ باشگاه بایرن مونیخ آلمان به جذب بن عطیه از رم بسیار نزدیک شده است و به احتمال فراوان این بازیکن به زودی با 30 میلیون یورو به باشگاه ایالت باواریا ملحق خواهد شد.

منبع: L'Equipe

◄ باشگاه های فرانسوی موناکو و پاریسن ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن پیتر چک دروازه بان چلسی هستند.

منبع: Daily Mail

◄ باشگاه های یوونتوس و آرسنال به دنبال به خدمت گرفتن ناستاسیچ از منچسترسیتی هستند. این در حالی است که باشگاه رم نیز او را به عنوان جانشین بن عطیه مد نظر قرار داده است.

منبع: L'Equipe

◄ استفان یووتیچ بازیکن نیمکت نشین تیم منچسترسیتی دیگر هدف یوونتوس در بازار نقل و انتقالات تابستانی است.

منبع: Tuttosport

◄ ساوتهمپتون برای به خدمت گرفتن تاوسند حاضر است رقم پیشنهادی به تاتنهام را برای جذب وی، به 12.5 میلیون یورو برساند.

منبع: Daily Mirror

◄ تاتنهام پیشنهادی 24 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن فلینی و هرناندز ارائه داده است.

منبع: Cougthoffside

◄ ساندرلند همچنان به دنبال جذب دنی ولبک از منچستریونایتد است ولی شیاطین سرخ اعلام کرده اند که قصد فروش وی را ندارند.

منبع: Daily Mail

◄ یوونتوس و تاتنهام برای به خدمت گرفتن دیپای با یکدیگر رقابت می‌کنند. گفته می‌شود که تاتنهام پیشنهادی 15 میلیون پوندی برای جذب او پیشنهاد داده است.

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:25 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پنجعلی: شرمنده پرسپولیسی‌ها شدیم/ از نوع قرارداد پولادی خبری ندارم

پنجعلی: شرمنده پرسپولیسی‌ها شدیم/ از نوع قرارداد پولادی خبری ندارم

 

محمد پنجعلی

محمد پنجعلی

محمد پنجعلی بعد از دیدار پرسپولیس مقابل ملوان گفت: جا دارد از همه هواداران‌مان عذرخواهی کنم و شرمنده آنها شدیم و امیدوارم که این روند دیگر ادامه پیدا نکند.

وی درباره پیشنهاد خارجی، حقیقی و پولادی هم ادامه داد: حقیقی با ما که صحبت می‌کرد، تکذیب کرد که این حرف‌ها صحیح نیست. البته مسئولان باشگاه در این باره بهتر می‌توانند حرف بزنند چرا که من در جریان ریز قرارداد بازیکنان نیستم. درباره پولادی هم باید بگویم که نمی‌دانم قرارداد این بازیکن چطور بسته شده و صحبت در این باره زیاد است و من هم اطلاعاتم در همان حدی است که شما دارید.

پنجعلی خاطرنشان کرد:‌ بعضی از بازیکنان ما در شرایط مسابقه نیستند. البته اومانیا به ما اضافه شده و اگر کادر فنی صلاح بداند در بازی بعدی برای ما بازی خواهد کرد.

وی افزود:‌ او پیش ما می‌ماند و به آمریکای جنوبی نمی‌رود چرا که گویا این مسابقات برایشان خیلی مهم نیست و او هم پیش ما خواهد ماند.

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:20 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

دایی هو شد/ تشویق علی کریمی در حضور سرمربی پرسپولیس

دایی هو شد/ تشویق علی کریمی در حضور سرمربی پرسپولیس

 

علی دایی

علی دایی

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در انزلی به شدت توسط هواداران ملوانی‌ها «هو» شد.

بعد از باخت پرسپولیس مقابل ملوان، هواداران ملوانی علیه علی دایی به شدت شعار دادند و به تشویق علی کریمی پرداختند. جالب این جاست که با هر حرکتی که دایی انجام می داد هواداران ملوان علیه وی شعار می دادند.

پرسپولیس در انزلی با نتیجه 2 بر یک مقابل ملوان شکست خورد.

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:18 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پیشنهاد رسمی لیورپول برای جذب بالوتلی

پیشنهاد رسمی لیورپول برای جذب بالوتلی

 قرمزهای بندرنشین انگلیسی برایس جذب مهاجم میلان پیشنهاد رسمی خود را به این باشگاه ارسال کرده اند.

گزارش ها حاکی از پیشنهاد 17.5 میلیون پوندی لیورپول برای جذب بالوتلی است. شایعات از این قرار بود که نام بالوتلی پیش تر در اوایل تابستان سال جاری به توپچی های لندنی گره خورده بود اما این انتقال برخلاف گمانه زنی ها هیچ گاه انجام نشد. این درحالی است که اسپورت مدیاست می گوید لیورپول پس از ناموفق بودن در به خدمت گرفتن لوئیک رمی مهاجم کیو پی آر با پیشنهادی 17.5 میلیون پوندی در صدد جذب ملی پوش ایتالیایی میلان هستند.

منابع ایتالیایی از علاقه بالوتلی برای بازی در تیمی می گویند که در رقابت های اروپایی حاضر باشد. وی مشتاق است تا بار دیگر در لیگ جزیره نیز به میدان برود. از این رو انتظار می رود ستاره 24 ساله میلان به زودی سن سیرو را ترک کند. با این حال گفته می شود میلان به هیچ پیشنهاد کمتر از 20 میلیون پوندی پاسخ نخواهد داد.

بالوتلی سابقه پوشیدن پیراهن منچستر سیتی را نیز در کارنامه دارد.

 

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:15 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

دومین شکست پرسپولیس در چهارمین بازی مقابل ملوان

دومین شکست پرسپولیس در چهارمین بازی مقابل ملوان

 

بازی پرسولیس و ملوان

بازی پرسولیس و ملوان

آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر ایرن از ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی بین دو تیم پرسپولیس و ملوان آغاز شد که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

در دقیقه 7 مسابقه ضربه کاشته ملوانی‌ها در داخل محوطه جریمه به مهرداد اولادی رسید و او هم با یک ضربه دقیق دروازه‌ پرسپولیس را باز کرد و گل اول ملوان را به ثمر رساند. این اولین گل ملوان در لیگ چهاردهم است.

در دقیقه 14 شوت رضا نوروزی را ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان گرفت.

در دقیقه 17 ضربه کاشته ارسالی در محوطه جریمه را مدافع ملوان با دست توپ را زد تا یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد که رضا نوروزی این ضربه را تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود.

بعد از این گل بازی آرام و کند دنبال شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

علی دایی در دقیقه 30 مهرداد کفشگری را به دلیل مصدومیت از زمین خارج کرد و رضا حقیقی به جای او در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

حسین زرگر داور مسابقه در دقیقه 31 به بازیکنان استراحت داد تا بازیکنان آب بنوشند. این وقفه در بازی بعد از جام جهانی جز قوانین فوتبال در آمد.

محسن یوسفی در دقیقه 44 در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که او هم با یک شوت دقیق گل دوم ملوان را به ثمر رساند.

نیمه دوم هم با حملات ملوان آغاز شد و در دقیقه 48 نیلسون یکبار دیگر دروازه پرسپولیس را نجات داد و ضربه مهرداد اولادی را مهار کرد.

در دقیقه 56 ملوان در موقعیت ضد حمله می‌توانست گل سوم را بزند اما ضربه سیدجلال رافخایی را حسین ماهینی مدافع پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.پرسپولیس در نیمه دوم بیشتر حمله کرد.

در دقیقه 87 محمد خانزاده از دو قدمی توپ را به تیرک دروازه ملوان زد و در نهایت نصرت ایراندوست با قیمت 150 میلیون تومان مربی گرانقمیت پرسپولیس را شکست داد.

داور به سعید یوسف‌زاده از ملوان کارت زرد نشان داد.

این اولین برد ملوان در لیگ برتر چهاردهم بود و ملوان با این برد  چهار پله صعود کرد و به  رده هشتم جدول رسید و پرسپولیس 4 امتیازی  هم به رده یازدهم سقوط کرد.

 

برای دیدن جدول لیگ اینجا را کلیک کنید.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حسین ماهینی، محمد خانزاده، احمد نوراللهی( از دقیقه 46 محمد نوری)، مهرداد کفشگری( از دقیقه 30 رضا حقیقی)، میثم حسینی، مهدی طارمی( از دقیقه 61 محمد عبادس‌زاده)، امید عالیشاه و رضا نوروزی

سرمربی: علی دایی

 

ترکیب ملوان :

ایمان صادقی، علیرضا رمضانی( از دقیقه 81 محمد دارابی)، نیما دلاوری، احمد آهی، حسن جعفری، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، محسن یوسفی، محمدهادی یعقوبی( از دقیقه 70 عزیز معبودی)، مهرداد اولادی و سیدجلال رافخایی( از دقیقه 91 محمد حسین کنعانی).

سرمربی: نصرت ایراندوست

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:9 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

بارسلونا اجازه فعالیت در دو فصل از بازار نقل‌ و انتقالات را ندارند

بارسلونا اجازه فعالیت در دو فصل از بازار نقل‌ و انتقالات را ندارند

 

پرچم بارسلونا

پرچم بارسلونا

فیفا اعلام کرد که محرومیت یک ساله باشگاه بارسلونا از حضور در بازار نقل‌ و انتقالات همچنان به قوت خود باقی بوده و اعتراض مسئولان این باشگاه ثمری نداشته است.

طبق اعلام سایت فیفا،‌ کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال اعتراضاتی که باشگاه بارسلونا و همچنین اتحادیه فوتبال اسپانیا نسبت به مجازات تعیین شده توسط کمیته انضباطی فیفا برای نقض قانون منع خرید بازیکنان خارجی زیر سن قانونی پذیرفته نشده است و آبی‌واناری‌ها از زمان آغاز مجازات‌شان که ابتدای ماه ژانویه سال 2015 است، اجازه فعالیت در دو فصل از بازار نقل‌وانتقالات را ندارند.

محرومیت بارسلونا بدان معناست که آبی‌واناری‌ها برای یک سال کامل حق خرید هیچ بازیکنی از داخل یا خارج اسپانیا را ندارند. محرومیت بارسلونا در ابتدا قرار بود که بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال را هم شامل شود اما اعتراض کاتالان‌ها به این حکم آن را به تعویق انداخت تا آنها بتوانند بازیکنانی مانند لوئیز سوارز، ایوان راکیتیچ، ژرمی متئو، توماس فرمائلن، مارک آندره تر اشتگن، کلودیو براوو و آلن هلیلوویچ را جذب کنند.

بارسایی‌ها علاوه بر محرومیت از خرید بازیکن در بازار‌های زمستان و تابستان سال 2015 باید جریمه‌ای نقدی معادل 450 هزار فرانک سوئیس به فیفا بپردازند و از امروز (چهارشنبه) به مدت 90 روز مهلت دارد تا تکلیف بازیکنان زیر سن قانونی را که جذب کرده است، مشخص کنند.

کمیته انضباطی فیفا، علاوه بر بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا را هم مبلغ 500 هزار فرانک سوئیس جریمه کرده است.

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:6 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به رشت و دیدار برابر ملوان با 20 بازیکن راهی شمال کشور می‌شوند

پرسپولیس با 20 بازیکن راهی رشت می‌شود

 

 

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به رشت و دیدار برابر ملوان با 20 بازیکن راهی شمال کشور می‌شوند.

 علی دایی پس از برگزاری آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به رشت، نام 20 بازیکن را اعلام کرد که طی آن اومانا مدافع جدید سرخپوشان نیز در این سفر قرمزپوشان را همراهی خواهد کرد.

حمیدرضا علی عسگری، مهدی دغاغله و هادی نوروزی به دلیل مصدومیت و پیام صادقیان به دلیل محرومیت از همراهی تیم باز ماندند.

[ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, ] [ 23:8 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

درخواست باشگاه پرسپولیس برای دریافت ITC اومانا ارسال شد.

درخواست پرسپولیس برای ITC اومانا ارسال شد

 

 

درخواست باشگاه پرسپولیس برای دریافت ITC اومانا ارسال شد.

 

 با دریافت مدارک مورد نیاز مربوط به این بازیکن که روز دوشنبه از کاستاریکا دریافت شد، درخواست ITC این بازیکن از طریق سیستم TMS شب گذشته انجام شد.

گفتنی است؛ بنابر اعلام مصطفی شهبازی از سازمان لیگ، بازیکنان خارجی با توجه به کامل شدن مدارک بلافاصله برای رسیدن ITC امکان همراهی باشگاه‌های خود در رقابت‌های لیگ برتر را دارند.

[ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, ] [ 23:8 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

تیتر روزنامه های مهم ورزشی اسپانیایی و انگلیسی (19 آگوست)

تیتر روزنامه های مهم ورزشی اسپانیایی و انگلیسی (19 آگوست)

 

روزنامه ها

روزنامه ها

 

روزنامه های اسپانیایی

روزنامه آس

روزنامه آس 28 مرداد

کاسیاس فیکس است

27 بازی است که در مقابل اتلتیکو نباخته است

تلتیکو با پنج جرید جدید کارش را شروع می کند : مویا، آنسالدی ، مانژوکیچ، خیمنز و گریزمن

برنابئو برای بازی رفت سوپرجام پر می شود

 

روزنامه مارکا

روزنامه مارکا 28 مرداد

دو غول در سوپر کاپ بازی میکنند

دو اسلحه پر از فشنگ

مسی و نیمار باعث پیروزی شدند

 

روزنامه موندو

روزنامه موندو 28 مرداد

هیجان انگیز

احساس غرور و پیروزی در جام گمپر را به مارکز هدیه کردند

درخشش سوارز و راکیتیچ و پشتکار و قدرت مسی و نیمار باعث قهرمانی ما شد

اتلتیکو در جستجوی سوپر کاپ

 

روزنامه اسپورت

روزنامه اسپورت 28 مرداد

با مسی در ماه مارس

بارسلونایی ها در زمین لغزنده نیو کمپ بازی کردند

نیمار کشنده

بازگشت برزیلی و آرژانتینی دو گل را به همراه داشت

حداکثر فشار دربی در برنابئو

 

روزنامه های انگلیسی

 

روزنامه میرور اسپورت

روزنامه میرور اسپورت 28 مرداد

ادویه زنجبیل

چلسی کروز به عنوانه برنده خوزه مورینو

برانلی 1 چلسی 3

آزمایش بازیکن ترک برای آرسن ونگر

پیشنهاد 16 میلیون یورویی برای نانی و روخو

 

روزنامه سان اسپورت

روزنامه سان اسپورت 28 مرداد

دیماریا می تواند پرواز کند به منچستر یونایتد

برانلی 1 چلسی 3

ین است کوستا زیرک

دیگو یک صدای بلند برای آبی ها ست

شیروود یک کاخ بزر است

[ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:5 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

برنامه امروز رئال و اتلتیکو اعلام شد

برنامه امروز رئال و اتلتیکو اعلام شد

 

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برنامه های تیمهایشان را برای بازی سوپرجام اسپانیا می دانند. دو تیم بامداد چهارشنبه ساعت ۰۱:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

 

برنامه رئال مادرید بدین شرح است: (کلیه ساعت ها به وقت مادرید)
۱۲:۳۰ : بازیکنان رئال در این ساعت باید به برنابئو بیایند و در خوابگاه های خود در زمین تمرین والدبباس اقامت کنند. جیووانی مائوری، بدنساز رئال و دستیار آنجلوتی تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان تجویز کرده است که این برنامه را برای آنها تشریح می کند.

 

۱۳:۰۰ : رئال مادرید تمرین نرم یک ساعته را انجام می دهد. این تمرین به آماده سازی عضلات و بدن بازیکنان اختصاص خواهد داشت.

 

۱۴:۰۰ : آنجلوتی صحبت فنی را با بازیکنان انجام می دهد و ویدئوهایی را در مورد اتلتیکو مادرید برای آنها پخش می کند.

 

۱۴:۳۰ : بازیکنان رئال مادرید ناهار را صرف می کنند و پس از آن برای استراحت به خوابگاه های خود بر می گردند.

 

۱۷:۰۰ : پس از صرف عصرانه، بازیکنان می توانند در کنار یکدیگر وقت خود را سپری کنند. هر کسی که بخواهد می تواند به اقامتگاه برگردد.

 

۲۰:۰۰ بازیکنان رئال شام را صرف می کنند. مائوری همیشه برنامه شام را سه ساعت پیش از بازیها می چیند.

 

پس از بازی: هر چند که بازی در ساعات پایانی شب برگزار می شود اما بازیکنان موظف هستند که پس از بازی برنامه غذایی تجویز شده را سرو کنند تا شرایط بدنی آنها افت نکند.

 

برنامه اتلتیکو مادرید نیز بدین شرح است:
۹:۳۰ : اتلتیکو مادرید یک تمرین نرم را در ماخاداهوندا انجام می دهد. سیمئونه نمی خواهد که بازیکنانش از نظر بدنی به مشکل بخورند.بعد از این تمرین بازیکنان به خانه هایشان می روند.

 

۱۴:۴۵ : بازیکنان اتلتیکو به هتل محل اقامت تیم می رسند و اردو را آغاز می کنند.

 

۱۵:۰۰ : بازیکنان اتلتیکو ناهار را صرف می کنند و به اتاق های خود می روند. از نظر سیمئونه استراحت کامل بخش مهمی از آماده سازی است.

 

۲۰:۰۰ : بازیکنان اتلتیکو یک شام کوچک را سه ساعت پیش از بازی سرو می کنند. مربی اتلتیکو پس از آن در مورد حریف برایشان صحبت می کند.

 

۲۱:۰۰ سیمئونه ترجیح می دهد که حداقل یک ساعت و نیم قبل از بازی تیمش در استادیوم باشد، به همین خاطر اتلتیکو دو ساعت پیش از بازی استادیوم را ترک می کند.

[ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:3 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

برد استقلال مقابل سایپا در وقت‌های تلف‌ شده

برد استقلال مقابل سایپا در وقت‌های تلف‌ شده

 

بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال

در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که این دیدار با برتری 3 بر 2 استقلال به اتمام رسید.

همانند بازی با راه آهن، در دیدار مقابل سایپا هم استقلال گل نخست را بسیار زود دریافت کرد. ابراهیم شکوری دقیقه 6 با شوتی دقیق دروازه محسن فروزان و استقلال را فرو ریخت. دقیقه 12 کاوه رضایی فرصت خوب گلزنی دیگری را برای سایپا از دست داد. در ادامه شاگردان امیر قلعه نویی بازی را در اختیار گرفتند، دقیقه 29 سجاد شهباززاده در یک موقعیت خوب توپ را از کنار دروازه سایپا به بیرون زد.

در دقیقه 33 جاسم کرار با ضربه برگردان توپ ارسالی از سمت راست را به تور دروازه سایپا دوخت تا بازی به تساوی کشیده شود. با گل تساوی جریان بازی متعادل شد و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در ابتدای نیمه دوم آندرانیک تیموریان جایگزین آرش برهانی شد تا استقلال ابتکار عمل را به دست بگیرد اما باز هم سایپا به گل رسیدو دقیقه 48 کاوه رضایی توسط مگویان در محوطه جریمه سرنگون شد تا جهانبازی داور مسابقه اعلام پنالتی کند و حامد شیری این پنالتی را به گل دوم سایپا تبدیل کند. با این گل استقلال بر شدت حملاتش اضافه کرد و دقیقه 63 امید ابراهیمی با استفاده از ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و با شوتی تماشایی گل تساوی را وارد دروازه سایپا کرد.

دقیقه 70 میلاد فخرالدینی کارت زرد گرفت و دقیقه 72 علیرضا رمضانی جایگزین سجاد شهباززاده شد. دو دقیقه بعد شوت جاسم کرار با اختلافی اندک از کنار دروازه بیرون رفت. در ادامه حکیم نصاری، مهدی سیدصالحی و میلاد میداوودی به جای ابراهیم صادقی، کاوه رضایی و علی زینالی برای سایپاوارد زمین شدند اما نتوانستند تغییری در روند بازی ایجاد کنند و در مقابل استقلال در دقیقه 1+90 با استفاده از ارسال خسرو حیدری و توسط امید ابراهیمی به گل سوم رسید تا با کسب سه امتیاز این دیدار به رده دوم جدول صعود کند. آخرین تعویض استقلال در این دیدار هم جایگزینی پژمان نوری بجای رمضانی بود.

[ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:1 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

جهانبازی و زرگر دیدارهای سرخابی‌ها را قضاوت می‌کنند

139109290000924

جهانبازی و زرگر دیدارهای سرخابی‌ها را قضاوت می‌کنند

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.

اسامی داوران دیدارهای هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور باشگاه‌های کشور به شرح زیر اعلام شد:

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۹۳

نفت تهران – سپاهان اصفهان، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی تهران
داور: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها: مهدی عالیقدر و رسول ذورقی، داور چهارم: جواد رحیم‌زاده
ناظر داوری: مسعود عنایت

گسترش فولاد تبریز – پیکان تهران، ساعت ۱۸، ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز
داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: قهرمان نجفی و علی‌اکبر عظیم‌پور، داور چهارم: حمید حاج‌ملک
ناظر داوری: ابراهیم میرزابیگی

صبای قم – نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: حسین طالقانی و آشور ماهانی، داور چهارم: سعید رحیمی‌مقدم
ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

ذوب‌آهن اصفهان – راه‌آهن، ساعت ۱۹:۱۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: البرز حاجی‌پور، کمک‌ها: حمید غمزه و جلیل شعرانی، داور چهارم: علی صفایی
ناظر داوری: علی‌نقی مصطفی‌نژاد

فولاد خوزستان – استقلال خوزستان، ساعت ۱۹:۲۵، ورزشگاه غدیر اهواز
داور: غلامرضا جباری، کمک‌ها: رحیم شاهین و حمید سبحانی، داور چهارم: جواد شرفی
ناظر داوری: عبود سنگاشکن

پدیده مشهد – تراکتورسازی، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: پیام حیدری، کمک‌ها: مهدی الوندی و هادی طوسی، داور چهارم: امید سعیدفر
ناظر داوری: محمدعلی فروغی

استقلال تهران – سایپای البرز، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه آزادی
داور: یدالله جهانبازی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و حسن یوسفی، داور چهارم: رضا عادل
ناظر داوری: مسعود فلاح

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۳

ملوان بندرانزلی – پرسپولیس، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی بندرانزلی
داور: حسین زرگر، کمک‌ها: رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی، داور چهارم: بابک وسیله
ناظر داوری: بهرام مهرپیما

[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:1 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مایکل اومانیا رسما به پرسپولیس پیوست

مایکل اومانیا رسما به پرسپولیس پیوست

 

مایکل اومانیا

مایکل اومانیا

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مایکل اومانیا بازیکن تیم ملی کاستاریکا پس از مذاکره با مدیر عامل باشگاه و با توافق علی دایی سرمربی سرخپوشان، با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

مایکل اومانیا 31 ساله در  جام جهانی فوتبال 2014 برزیل در ترکیب تیم ملی کاستاریکا قرار داشت.

[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:51 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

جیمز رودریگز جایزه کفش طلای جام جهانی 2014 برزیل را دریافت کرد + عکس

جیمز رودریگز جایزه کفش طلای جام جهانی 2014 برزیل را دریافت کرد + عکس

 

جیمز رودریگز

جیمز رودریگز

جیمز رودریگز آقای گل جام حهانی برزیل که با به ثمر رساندن 6 گل به این عنوان رسید، امروز صبح در کمپ تمرینی رئال مادرید "والدبیباس" این جایزه را دریافت کرد.

او پس از دریافت این جایزه در صفحه اجتماعی اش نوشت: "6 گل در جام جهانی. یک رویا به حقیقت پیوست. مرسی برای همه حمایت هایتان."

 

جیمز رودریگز - کفش طلای جام جهانی

[ جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:48 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

ماجرای تماس کفاشیان با قلعه‌نویی برای جذب نکونام و پخش فیلم غیراخلاقی

ماجرای تماس کفاشیان با قلعه‌نویی برای جذب نکونام و پخش فیلم غیراخلاقی

 

کفاشیان و قلعه نوعی

کفاشیان و قلعه نوعی

علی کفاشیان در خصوص فعالیتش در پست تغییر ساختار فوتبال آسیا گفت: AFC در رابطه با تغییر ساختار فوتبال آسیا گروهی را تشکیل داده و این گروه از 5 نفر تشکیل شده که یکی از آنها من هستم. قرار شد این گروه در خصوص سیاست‌ها، کمیته مالی، کمیته بازاریابی و ... بازبینی مجدد انجام دهد تا اگر اصلاحاتی قرار است انجام شود به هیئت رئیسه AFC داده شود. همچنین AFC تصمیم گرفته برای خودش اهرم نظارتی قرار دهد.

 

وی در مورد معافیت کارت پایان خدمت برخی بازیکنان فوتبال تصریح کرد: باشگاهی که بازیکن را به خدمت می‌گیرد همه مسائل مانند کارت پایان خدمت، معافیت تحصیلی و ... را باید چک کند. این مسئله به باشگاه‌ها مربوط است اما چیزی ندارند که بدانند همه چیز درست است. با این وجود با اتفاقی که افتاد باید کاری کرد که باشگاه‌ها بتوانند برای همه موارد یک بازیکن استعلام بگیرند. به عنوان مثال برای معافیت بازیکن می‌توانند از نظام وظیفه استعلام بگیرند. باید بخشنامه‌ای بگذاریم که باشگاه‌ها بتوانند استعلام بگیرند تا دیگر از این اتفاقات نیفتد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخی بازیکنان کارت معافیت پزشکی به عنوان نابینایی دارند، عنوان کرد: این کارت به مراجع ذی‌ربط ارتباط دارد و به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند.

 

کفاشیان در مورد اظهارات هوشنگ نصیرزاده که گفته بود بازیکنان و کادر فنی حق ندارند قبل و بعد از بازی علیه داوری صحبت کنند و اگر این کار صورت گیرد جریمه و یا محروم می‌شوند، گفت: چنین مقرراتی گذاشته شده اما در کمیته انضباطی باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی در خصوص تغییر ساختار فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ساختارمان خوب است و حتی می‌خواهیم آسیا را مانند فدراسیون خودمان کنیم. آیین‌نامه کمیته انضباطی، اخلاقی و ... انجام و طبق مقررات بین‌المللی تطبیق شده است. گروهی انتخاب شده که اصلاحاتی قرار است صورت گیرد این کار را انجام دهد. 

 

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا در کنفدراسیون فوتبال آسیا کرسی نداریم، گفت: 11 نفر از اعضای ما عضو کمیته فدراسیون فوتبال آسیا هستند اما قطعاً برای نایب رئیس آسیا و کرسی‌های بیشتر در دوره بعدی انتخابات شرکت کرده و همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم یکی از کرسی‌ها را بگیریم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تصریح کرد: روز گذشته با کی‌روش صحبت کردیم و او برنامه‌های و برخی از نظرات خود را ارائه کرد. قرار شد فردا (شنبه) با او تماس بگیرم. قرارداد ما با کی‌روش نهایی شده و به غیر از چند مورد که قابل حل است همه چیز برای قراردادش کی‌روش مهیا است. قرارداد این مربی سالانه است اما پولش هر 3 ماه یک‌بار پرداخت می‌شود.

 

کفاشیان که میهمان برنامه ورزش و مردم بود در مورد اینکه چرا کی‌روش در ایران حضور ندارد گفت: او مرخصی از ما گرفته بود و پیش از رفتن به مرخصی برنامه‌ای به سازمان لیگ داد و صحبت‌هایش را با مسئولان سازمان لیگ انجام داد. همچنین کی‌روش در مورد اردوهای تیم ملی در آفریقای‌جنوبی و اروپا پیش از این کارهایش را انجام داده بود در همین راستا قصد دارد اردوهای تدارکاتی برای تیم ملی تشکیل دهد. ضمن اینکه او در ایران نفراتی را گذاشته تا وضعیت بازی‌ها و بازیکنان را آنالیز کنند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: قرارداد کی‌روش تا پایان جام‌جهانی 2018  است و اصولی نیست که قراردادش تنها تا پایان جام ملت‌های استرالیا باشد و قراردادش 6 ماهه امضاء شود. اگر ما به جام‌جهانی 2018 صعود نکنیم کار کی‌روش با ما تمام می‌شود.

 

کفاشیان درباره شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: از فوتبال ژاپن و کره‌جنوبی بالاتر نیستیم و هنوز در فوتبالمان مشکلاتی داریم. به عنوان مثال همزمان با بازی‌های آسیایی اینچئون، مسابقات لیگ را داریم که باشگاه‌های ما حاضر نیستند بازیکنان خودشان را به تیم زیر 23 سال دهند.

 

وی با بیان اینکه برای قهرمانی در جام‌ ملت‌های آسیا فرصت دارید، خاطرنشان کرد: از کی‌روش خواستیم هم به قهرمانی جام ملت‌ها و هم به تیم بعدی برای جام‌جهانی 2018 روسیه فکر کند. امیدوارم بازیکنان تیم ملی در جام‌ملت‌های آسیا بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حرکتی که پیام صادقیان در بازی روز گذشته پرسپولیس و فولاد انجام داد، تأکید کرد: حرکتی که صادقیان انجام داد اصلاً پسندیده نیست. او بازیکنی است که می‌تواند به تیم ملی کمک فراوانی کند اما نباید او و هر ورزشکار شاخص دیگری به خودش اجازه بدهد هر کاری را انجام دهد و باید جلوی این کار را گرفت.

 

کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود برخی از باشگاه‌ها قانون سقف بودجه را رعایت نکردند، گفت: من شاهد هستم که سازمان لیگ تمهیداتی را برای باشگاه‌ها در نظر گرفته که آنها راحت‌تر باشند اما وقتی سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد همه باید آن را اجرا کنند. اگر بد بود اصلاح و اگر خوب بود اجرا شود. در این خصوص هم باید بررسی بهتری انجام دهیم تا ببنیم آیا چنین تخلفاتی صورت گرفته یا خیر که اگر صورت گرفته باشد صددرصد با آن برخورد می‌شود.

 

وی در مورد انتقادهایی که به نوع برگزاری و انتخاب مراسم بهترین‌های فوتبال ایران وارد شده است، عنوان کرد: اگر کسی در این مراسم انتخاب شده به این معنا نیست که از دیگران برتر است بلکه همه آنهایی که در این مراسم کاندیدا بودند در یک سطح هستند و به صورت نمادین یک نفر انتخاب می‌شود تا برای دیگر بازیکنان انگیزه شود.

 

کفاشیان در واکنش به صحبت امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه با سفارش او، نکونام به استقلال آمده است، تصریح کرد: اول فصل پیش یادم است که قرار بود نکونام به تراکتورسازی برود اما فتح‌الله‌زاده نزد من آمد و گفت اگر می‌شود کاری کنید نکونام به استقلال بیاید؛ من هم به قلعه‌نویی زنگ زدم گفتم باید به فکر جام‌جهانی باشیم و نکونام هم یکی از بازیکنان مؤثر ملی ما است.

 

وی در مورد اینکه آیا با توجه به ادعای محسن قهرمانی در کلاس آموزش داوری تصاویر غیراخلاقی پخش شده است، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی نبوده و من در این مورد از مسئولان سؤال کردم و آنها تأئید نکردند؛ اصلاً فیلم غیراخلاقی چه بوده و کدام است؟!

 

کفاشیان در پاسخ به این سوال که اهداف فدراسیون فوتبال تا پایان سال 93 چه چیزهایی است، گفت: ما چند هدف مهم داریم حضور پرقدرت در جام‌ ملت‌های آسیا، راهیابی تیم ملی امید به المپیک که بیشترین آرزوی ما برای این تیم است و همچنین گرفتن میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا سال 2019 که در این دوره یک رقیب جدی به نام امارات داریم ولی اگر بتوانیم میزبانی جام‌ ملت‌ها را کسب کنیم تحولی بزرگ در فوتبال ما رخ خواهد داد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای میزبانی جام‌ملت‌های آسیا مشکل مالی نخواهد داشت عنوان کرد: مشکل مالی وجود دارد. رقیبمان یعنی امارات هم لابی می‌کند و هم با پول کارهایش را پیش می‌برد. با این حال ما هم دست از تلاش بر نمی‌داریم و با هر چیزی که دستمان داریم کار را انجام می‌دهیم.

[ جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:47 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

عکس روز: شرایط بدنی گرت بیل قبل و بعد از پیوستن به رئال مادرید

عکس روز: شرایط بدنی گرت بیل قبل و بعد از پیوستن به رئال مادرید

 

گرت بیل

گرت بیل

گرت بیل سوپراستار ولزی رئال مادرید در یک فصل حضور خود در مادرید از لحاظ بدنی پیشرفت زیادی کرده است.

 

گرت بیل

[ جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ] [ 11:35 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

رضا قوچان نژاد نخستین تمرین خود را با تیم الکویت برگزار کرد

 

رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد

رضا قوچان‌نژاد عصر روز گذشته (پنجشنبه) نخستین تمرین خود را با تیم الکویت برگزار کرد. الکویت در اردوی مصر به سر می‌برد و این تمرین در قاهره برگزار شد.

الکویت تا اواسط این هفته در مصر خواهد بود و سپس جمعه آینده 24 مرداد، در دیدار سوپرجام کویت برابر القادسیه قرار خواهد گرفت که این دیدار می‌تواند بازی رونمایی از رضا قوچان‌نژاد باشد. بازیکنی که به اذعان مسئولان تیم الکویت گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه است.

الکویت همچنین در مرحله یک چهارم نهایی AFC کاپ طی روزهای 28 مرداد و 4 شهریور با پرسیپورای اندونزی دیدار خواهد کرد.

[ جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ] [ 11:18 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

برنامه تمرینات و اعزام تیم ملی ایران جهت شرکت در جام ملت های آسیا

برنامه تمرینات و اعزام تیم ملی ایران جهت شرکت در جام ملت های آسیا

 

تمرینات تیم ملی ایران

تمرینات تیم ملی ایران

تیم ملی ایران قبل از جام ملت‌های 2015 آسیا 3 اردوی داخلی و خارجی را برگزار می‌کند.

بر همین اساس تیم ملی ایران از تاریخ 12 تا 22 مهر اولین کمپ خارجی خود را برگزار می‌کنند. مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد هستند تا این کمپ در یکی از کشورهای اروپایی برگزار شود و برای حضور تیم ملی در این کمپ اروپایی دیدار با ونزوئلا در تاریخ 22 مهر تدارک دیده شده است. البته شاید تیم ملی ایران یک دیدار تدارکاتی دیگر را نیز در این کمپ برگزار کند.

در ادامه تیم ملی کشورمان از 17 تا 27 آبان که روزهای فیفادی محسوب می‌شوند دومین کمپ آماده‌سازی خود برای حضور پرقدرت را در تهران برگزار خواهد کرد که طی برگزاری این کمپ نیز تا به حال میزبانی از کره‌جنوبی قطعی شده و مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال یک تیم عربی برای برگزاری دیدار با این تیم در تاریخ 23 آبان هستند.

در نهایت نیز کمپ نهایی تیم ملی پس از پایان اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تهران و اعزام این تیم به استرالیا برگزار خواهد شد.

بر همین اساس تیم ملی 10 روز زودتر راهی سرزمین کانگوروها می‌شود تا آخرین کمپ تدارکاتی شاگردان کی‌روش قبل از آغاز جام ملت‌ها در کشور میزبان این رقابت‌ها برگزار شود. البته ملی‌پوشان از چند روز قبل از اعزام به استرالیا، کار خود برای حضور در این رقابت‌ها را در تهران آغاز خواهند کرد.

[ جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ] [ 11:14 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

شکست پرسپولیس مقابل فولاد/ شاگردان دایی در حسرت برد

شکست پرسپولیس مقابل فولاد/ شاگردان دایی در حسرت برد

 

دیدار پرسپولیس و فولاد

دیدار پرسپولیس و فولاد

در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد خوزستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر فولاد روی گل‌های دقیقه 45 سروش رفیعی و دقیقه 53 اسماعیل شریفات خاتمه یافت.

بازی تحت تاثیر زمین ناهموار آغاز شد و میزبان اهوازی از ابتدا بازی تهاجمی ظاهر شد با این حال پرسپولیس هم در ضد حملات خطرناک نشان داد که دقیقه 7 ضربه رضا نوروزی از کنار دروازه فولاد بیرون رفت. دقیقه 12 مدافعان پرسپولیس در یک‌قدمی دروازه توپ را از مقابل ایوب والی دور کردند. 2 دقیقه بعد نوبت سروش رفیعی بود که دروازه را هدف بگیرد اما شوت او به جایی نرسید.

دقیقه 20 و لحظاتی بعد از آنکه محسن بنگر با ضربه سر از فروپاشی دروازه پرسپولیس جلوگیری کرد، محمدرضا خانزاده با خطا بر روی بازیکن فولاد کارت زرد گرفت. 2 دقیقه بعد شوت سروش رفیعی با واکنش نیلسون دفع شد و در ادامه بازی دامنه حملات فولاد افزایش پیدا کرد. فشار حملات فولاد به ویژه از سمت راست، سبب شد مدافعان پرسپولیس به خطاهای متوالی روی بیاورند که حاصل آن دومین کارت زرد پرسپولیس برای حمید علی عسگر بود.

لحظات پایانی نیمه نخست با حملات بی‌امان فولاد همراه بود، نیلسون دقیقه 43 شوت چاگو را مهار کرد اما اشتباه مدافع پرسپولیس در دقیقه 45 و توپی که به سروش رفیعی برخورد کرد دور از دستان این دروازه بان وارد دروازه شد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر فولاد خاتمه یابد.

نیمه دوم با دو کارت زرد برای رضا حقیقی و احمد نوراللهی بازیکنان پرسپولیس آغاز شد و در همان نخستین موج حملات این نیمه اسماعیل شریفات در دقیقه 53 با شوتی مهار نشدنی گل دوم تیمش را وارد دروازه نیلسون کرد. دقایقی بعد سروش رفیعی در مقابل دروازه فرصت دیگری را از دست داد. لحظاتی بعد از آنکه محمد نوری جایگزین رضا حقیقی شد شوت رفیعی به تیر دروازه پرسپولیس اصابت کرد.

دقیقه 73 رضا نورمحمدی پنجمین کارت زرد بازیکنان پرسپولیس را در این دیدار دریافت کرد. دقیقه 82 محمد عباس زاده جای خودش را به مهدی طارمی داد. دقیقه 85 اعتراض پیام صادقیان به داور سبب شد تا کارت قرمز مستقیم را در مقابل چشمانش ببیند و محسن بنگر هم ششمین اخطاری پرسپولیس در این دیدار بود، ضمن آنکه یوسف وکیا و سروش رفیعی هم جای خود را به بهمن کامل و رضا احمدی دادند. ایوب والی دیگر بازیکنی بود که در ادامه دیدار کارت زرد گرفت تا فولاد هم در این بازی از اخطارهای داور بی نصیب نماند.

در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر فولاد خاتمه یافت تا این تیم اهوازی نخستین برد در لیگ چهاردهم را کسب کند و پرسپولیس هم در پایان هفته دوم یک امتیازی باقی بماند.

[ جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ] [ 10:59 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]